Avatar billede skoholm Nybegynder
14. maj 2002 - 21:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

mohaa kører ikke på et voodoo 3 kort.

Jeg har et Voodoo 3 grafikkort og en 450 mhz computer. Spil som Max Payne og R.T.Wolfenstien ok. men jeg kan ikke få MOHAA.til at kører den bliver ved at sige at GL setup ikke kan findes.
Avatar billede resten Nybegynder
14. maj 2002 - 21:07 #1
Du skal opdater dine driver så kommer det.
Avatar billede skoholm Nybegynder
14. maj 2002 - 21:10 #2
ja det har jeg prøvet men jeg kan ikke finde en der peasser.
Avatar billede skoholm Nybegynder
14. maj 2002 - 21:11 #3
passer skulle der stå.
Avatar billede resten Nybegynder
14. maj 2002 - 21:41 #4
Driverne ligger her http://www.voodoofiles.com/
Avatar billede adagio Nybegynder
15. maj 2002 - 20:33 #5
Problemet med voodoo er at de ikke virker i WinXP, da der findes ingen drivere dertil...

Men du kan prøve at tage ind på http://www.wicked3d.com/technology/wickedGL.htm Og hent den sidste beta der findes der (For den nyeste findes der kun en demo). Det program skulle kunne hjælpe godt til i spil, på de computere som har voodoo 3. Jeg ved ikke om den har Mohaa, men det virkede i hvert fald til Serious Sam 2.

Jeg har selv prøvet Mohaa, og det virkede vist nok uden problemer på mit gamle voodoo kort, men du kan lige prøve det der andede der og se om det virker, held og lykke! :o)
Avatar billede skoholm Nybegynder
16. maj 2002 - 19:55 #6
jeg kører win 2000
Avatar billede resten Nybegynder
11. juni 2002 - 08:52 #7
De ligger her og det er noget sent at komme og afvise en svar efter 2 måneder ????
Næste gang du gør det uden at komme med en kommentar så anmelder dig.

http://www.tweakup.dk/drivers/3dfx.htm
Avatar billede skoholm Nybegynder
19. juni 2002 - 17:45 #8
sorry jeg har ikke været i landet. sømand.
Avatar billede resten Nybegynder
19. juni 2002 - 17:59 #9
Det er helt okey men kan du ikke skrive det på dit mini site?
Avatar billede skoholm Nybegynder
03. juli 2002 - 12:12 #10
forøvrigt fungerede den driver ikke.. er der ikke nogen der har et bud.
Avatar billede delle1982 Nybegynder
14. februar 2003 - 19:03 #11
voodoo ejes nu af nvidia.com

du skulle meget gerne kunne finde den rigtige driver på www.nvidia.com