Avatar billede jenshansen Nybegynder
13. maj 2002 - 20:41 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Bots til CounterStrike

Hej Eksperter.

Jeg har lovet en ven der ikke har internet at samle en masse forskellige bots til ham. Det skal være alle de bots i kan finde. Og helst bare et navn og et direkte link. (Så bliver det nemmere for mig.) Det må også gerne bare være en stor samling af alle mulige. Det eneste krav der er, er at de SKAL virke i den nye version af CS (1.4)
Håber i vil hjælpe selv om det ikke er et direkte IT-relateret spørgsmål. (Men det er der vist så mange spørgsmål der ikke er i denne kategori (!)
Ved ikke om det er denne kategori spørgsmålet hører til. Men jeg kunne ikke finde en der hed Spil eller CounterStrike.

Hilsen Jens Hansen
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. maj 2002 - 20:42 #1
http://indbrudstyv.dk:8081/cs/?ref=showcat&kat=Bots

Siden er ikke helt færdig, men der er da kommet nogle bots.
Avatar billede fangel Nybegynder
13. maj 2002 - 20:54 #2
Kan ikke huske linket med den hedder PodBOT (se det er en bot der kan alt ligee fra lave headshot til tåge rundt uden rigtigt at kunne finde rundt....)

man kan variere dygtigheden så de er så dumme at man næsten ikke kan undgå at fræbe dem, til at det er så gode at man knap når at se dem før de har dræbt en (hvis man spiller 1-on-1)

Dea_PG
Avatar billede bilde Nybegynder
13. maj 2002 - 20:54 #3
Nu har jeg ikke udnersøgt det, men burde de gamle bots ikke virke til cs 1.4?
Der er jo ikke så  mange ændringer i 1.4...
Avatar billede bilde Nybegynder
13. maj 2002 - 20:55 #4
dea_pg > jeg tror du mener "http://podbot.nuclearbox.com/" :)
Avatar billede rezz Nybegynder
13. maj 2002 - 20:55 #5
http://www.planethalflife.com/espacemod/us_index.html her er alle mulige Bots så downlod du bare løs :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. maj 2002 - 20:56 #6
dea_og & bilde ----> kig på mit link, der er også link til PODbot
Avatar billede rezz Nybegynder
13. maj 2002 - 20:56 #7
så ude i Højre siden er der et link der står Bots :)
Avatar billede fangel Nybegynder
13. maj 2002 - 20:57 #8
what... ledte lige efter en side men tror den er lukket, nogle af jer der kender www.botepidemic.com 's skæbne ? der var ellers en stor samling af links til bots...
Avatar billede jenshansen Nybegynder
14. maj 2002 - 21:14 #9
tusinde tak for hjælpen.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. maj 2002 - 21:29 #10
You're welcome :-)