Avatar billede mr_zqueek Nybegynder
15. juli 2000 - 21:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg lære noget om Asp ???

Hej

Jeg brander efter at få læst noget om Asp :

http://www.eksperten.dk/opretspm.asp?id=1

Som det her jeg tror nok at det er C men jeg ved det ikke. Hvor kan jeg lære at starte på at lære det, på nettet. Altså en god hjemmeside hvor man kan lære at programer det =)

Hilsen mr.Zqueek
Avatar billede firefox Nybegynder
15. juli 2000 - 22:03 #1
Prøv http://www.netcoders.dk

De har en masse links til sider, hvor du kan finde nogle ASP-eksempler. Ellers gør som jeg: Gå ud og køb bogen "Active Server Pages". den er på dansk og koster ca. 300,-
Avatar billede flemming Nybegynder
15. juli 2000 - 22:09 #2
Hvis du kender vil visual Basic vil du have nemt ved at lære ASP idet du kan bruge VBScript som stort set er det samme.

Her er en jeg selv bruger rigtig meget:
http://www.activeserverpages.dk

Avatar billede nof Nybegynder
15. juli 2000 - 22:34 #3
Avatar billede nof Nybegynder
15. juli 2000 - 22:36 #4
Avatar billede keysersoze Guru
15. juli 2000 - 23:28 #5
måden du lærer asp på:

download en MASSE eksempler - se dem virke - se programeringen bag - forsøg evt at lave lidt selv ud fra hvad du har set.

derefter køber eller låner du bøger om emnet, og ser hvad det i det hele taget er du foretager dig...
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
15. juli 2000 - 23:43 #6
Køb "ASP for dummies" så du godt hjulpen istarten :O)
Avatar billede nof Nybegynder
15. juli 2000 - 23:43 #7
... http://www.idgforlag.dk har lige udgivet en kæmpe bog om ASP, den koster 299,- og skulle vist nok være alle pengene værd :o)

/nof
Avatar billede martin100 Nybegynder
16. juli 2000 - 01:45 #8
jeg har lige købt den asp bog ...jeg siger dig, at den er pengene værd...du lærer asp helt fra bunden ...KØB DEN !
Avatar billede mr_zqueek Nybegynder
17. juli 2000 - 12:58 #9
I er kommet med nogle komentare alle sammen men jeg vil nu aligevel ikke give jer alle sammen 30 points så keysersoze får dem.

Hilsen mr.Zqueek