Avatar billede plexzel Nybegynder
12. maj 2002 - 21:33 Der er 20 kommentarer

Tv Kort

Hello :]

Jeg har et Terratec tvkort (terratec.net) men det virker ikke rigtig.....eller jeg kan ikke finde nogle drivers der lige virker til det, en der kan hjælpe mig - de drivers på hpen virker ik rigtigt :|

Avatar billede hub Nybegynder
12. maj 2002 - 21:34 #1
Styresystem?
Avatar billede plexzel Nybegynder
12. maj 2002 - 21:36 #2
win2k :| Sry jeg ikke nævnte det - har lige mistet 100 points ved ikke why - oprettet et spørgsmål og det var væk, men det tog dog mine points :)
Avatar billede hub Nybegynder
12. maj 2002 - 21:38 #3
Okay, få en coadmin til at hjælpe dig med det problem..
Mht. TV: Jeg har et magen til, og det kører fint under både 2000+XP
(TeraTvalue) Er det det kort du har?
Avatar billede plexzel Nybegynder
12. maj 2002 - 21:40 #4
Ja det er det.......hvad drivers bruger du - det er længe siden jeg har brugt ekperten.dk (og mit tvkort :) så hvordan får jeg en flink coadmin til at hjælpe mig? :)
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. maj 2002 - 21:42 #5
Du kan bruge dit GeForce kort til at køre både TV-out og VGA samtidig,
uanset om den kan "mærke" TV'et eller ej.

Du skal hente de nyeste drivere fra http://www.guru3d.com/files/detonator
og installere dem.

Så skal du i Advanced under Display settings, og vælge nView.
Der kan du sætte "Force Detection of secondary display" til, og vælge at
det er et TV du har på.
Så har du billeder på begge skærme hele tiden, uanset om du tænder for
skærm/TV sammen med maskinen (smart feature, rimeligt ny for GeForce driverne)

Når du kører TV-out bør du vælge SVHS kabel, hvis dit TV kan klare det.
Det giver bedst signal, men bemærk at kablet også skal være af rimelig
kvalitet ellers flyder farverne ud (især rød kan det ses på).
Og du skal selvfølgelig bruge et SVHS kabel :)

Under nView indstillingerne kan du også stille på farveniveau, kontrast
og anti-flicker (modvikrer flimren af sort tekst på hvid baggrund).
Avatar billede hub Nybegynder
12. maj 2002 - 21:44 #6
Hmm, de plejer at kigge løbende på spørgsmålene-ved egentligt ikke, hvordan man får fat i dem :-)) Men fx john stigers og invisibleman er coadmins--prøv at kigge på deres sites. Iøvrigt ser dit 1. spm ikke ud til at være lukket..
Avatar billede hub Nybegynder
12. maj 2002 - 21:44 #7
Hmm, de plejer at kigge løbende på spørgsmålene-ved egentligt ikke, hvordan man får fat i dem :-)) Men fx john stigers og invisibleman er coadmins--prøv at kigge på deres sites. Iøvrigt ser dit 1. spm ikke ud til at være lukket..
Avatar billede plexzel Nybegynder
12. maj 2002 - 21:44 #8
Hmmm jeg har et geforce med tv out .. . . men det er mit pci tvkort der gerne skulle virke engang :|
Avatar billede hub Nybegynder
12. maj 2002 - 21:45 #9
Ups, der er da noget galt her...
Avatar billede hub Nybegynder
12. maj 2002 - 21:45 #10
Jeg bruger Terratecs drivere - kan sende dem til dig, hvis du lægger en mailadresse
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. maj 2002 - 06:22 #11
plexzel>> Hvordan virker det ikke?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. maj 2002 - 19:36 #12
hvilket terratec kort er der tale om, der er flere typer!!!
Avatar billede hub Nybegynder
13. maj 2002 - 21:30 #13
(TeraTvalue) Er det det kort du har?

Kommentar fra plexzel
12/05-2002 21:40:40    Ja det er det.......hvad drivers bruger
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. maj 2002 - 06:19 #14
Tak hub.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. maj 2002 - 06:25 #15
Avatar billede pentium4 Juniormester
31. maj 2002 - 18:49 #16
Hvad med en tilbagemelding???
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. juli 2002 - 15:31 #17
Er man gået i dvale eller hvad???  Husk at lukke og slukke...
Avatar billede hub Nybegynder
16. juli 2002 - 15:34 #18
>pentium, hehe, du laver nok statusopgørelse i forretningen Eksperten. Fint nok, p*sirriterende med alle de "glemte" spørgsmål :-))
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. juli 2002 - 15:40 #19
Helt rigtigt - Men tager nu kun de spørgsmål som jeg selv deltager i.
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. februar 2003 - 04:18 #20
Hvad sker der???  Lukke-tid???