Avatar billede online-help.dk Nybegynder
12. maj 2002 - 18:44 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

flot

jeg har brugt lidt toruilas osv.. men er det flot??:
www.online-help.dk/eks
Avatar billede hotcut Nybegynder
12. maj 2002 - 18:45 #1
det er specielt...
Hvis du har en hjemmeside det kan passe ind i, kan det nok være flot...
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
12. maj 2002 - 18:47 #2
seriøst??
Avatar billede sutminmega2 Nybegynder
12. maj 2002 - 18:47 #3
Tage i betragtning af at du skriver "Flamehell" virker det ik' "groft" nok
hvirs du ved hav' jeg mener. Men den jeg bedst ka' li' er helt klart den første.

Daniel...
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
12. maj 2002 - 18:49 #4
flamehell var bere noget det kom fra et anden spm.. om nickname..
Avatar billede hotcut Nybegynder
12. maj 2002 - 18:49 #5
jeg foretrækker ellers nummer 4...
Avatar billede cd_ Nybegynder
12. maj 2002 - 18:49 #6
hæsligt, alle kan fyre en gang photoshop filtre af
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
12. maj 2002 - 18:50 #7
cd_ ---> jeg er newbie ..
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 18:52 #8
Stop den stavning af "toruilas" ... Det hedder altså Tutorials!!! :) okay, det tog også sin tid før jeg lærte det *G*
Avatar billede cd_ Nybegynder
12. maj 2002 - 18:54 #9
onlinehelp: ok, et råd til dig er så: misbrug ikke photoshop filtrene. det er ikke noget værrer end at gå ind på en side der er stopfyldt med motionblur emboss osv.
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
12. maj 2002 - 18:56 #10
okay.. kender i nogen godt sider med Tutorials??
hey jeg stavede det rigtigt.. nej jeg sagde ctrl + c
Avatar billede whatever Nybegynder
12. maj 2002 - 18:57 #11
cd_ > enig. der er ikke noget være end engang photoshop filtre.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 18:59 #12
tjaa... www.prodic.dk  - det er nu altid et godt sted at starte.

nej, filter er ikke ret pæne. Især ikke når de bliver brugt for meget.
Jeg gjorde det selv da jeg lige var startet i PS .. (især lens flare :)
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
12. maj 2002 - 19:01 #13
det jeg kommer fra... skal spisse nu ..kommer om lidt..
Avatar billede cd_ Nybegynder
12. maj 2002 - 19:01 #14
lensflare, ad :( --
onlinehelp: du skulle prøve at lave nogle former med cirkeler, linjer og kasser.. bliv inspireret af andre sider... www.coolwebsites.dk -- www.atdd.dk

held og lykke, og husk at ladee være med at bruge de filtre for meget
Avatar billede radiohead Nybegynder
12. maj 2002 - 19:05 #15
Hvis du laver en lille bitte smule "ripple" på billedet og bruger "Black Body" fra "Color Table", kan du få en fed flamme effekt. Meget passende når det hedder "Flamehell"
Avatar billede radiohead Nybegynder
12. maj 2002 - 19:10 #16
øjeblik.. uploader loge noget
Avatar billede radiohead Nybegynder
12. maj 2002 - 19:12 #17
2 hurtige eksempler

Her med "Black Body"
www.digitaleye.dk/exp/flamehell.gif

Også en lille freeze ting :)
www.digitaleye.dk/exp/flamehell2.gif

Måske du kunne bruge det som inspiration
Avatar billede radiohead Nybegynder
12. maj 2002 - 19:15 #18
Filtre kan såmæn være meget nyttige, hvis man bruger dem i rette mængder og hvis man bruger dem rigtigt. Dem kan man sq ikke leve uden :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 19:16 #19
radio -> hvor finder man Black Body henne????
Avatar billede master_nemo Nybegynder
12. maj 2002 - 19:18 #20
cd_>> det er jo ikke rigtigt det med filters....jeg bruger ustansligt filters, bare ike så meget motion blur osv. ... men du skal absolut ikke sige han skal stoppe med dem...det kan være rigtig nyttige hvis man kan bruge dem godt...! og jeg har efterhånded et par års erfaring.... (ved så ikke med dig :D), så jeg trivler goft sagt på du har checket alle filters igennem.... derudover, er der altså en masse fede færdiglavede features i PS der tar laaang tid at blive "fortrolig" med :D

online-h.dk>>altså dine wind tekster er jo fede, og jeg tvivler ikke på du har lært en masse med de tutorials du brugter, og det er jo godt, så blive ved med det, men husk at fornye dig hele tiden...!
her er et par steder der er rigtig fede:
www.teamphotoshop.com
www.spoono.com
www.prodic.dk
http://www.designsbymark.com/
http://www.phong.com/
http://www.neofrog.com/
http://www.eyeball-design.com/index3.htm

håber det hjalp på et tørt sted..! :D
Avatar billede radiohead Nybegynder
12. maj 2002 - 19:18 #21
Gizmo... Du skal først lave billedet i "grayscale" og derefter vælge "indexed color" i "Image - Mode". Derefter kan du vælge Black Body fra "Image - Mode - Color table"

-Radiohead
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 19:22 #22
ah..
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
12. maj 2002 - 19:47 #23
jeg er tilbage..
Avatar billede zob Nybegynder
12. maj 2002 - 19:58 #24
er det ik ret meget hjækp for 0 point det tror jeg også at jeg skal prøve :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. maj 2002 - 22:15 #25
nr 2.  (den lyse med sparkle)
1 og 3 er ulæselige.
4 er for tam.

mvh JakobA
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
13. maj 2002 - 18:02 #26
takker og lukker....
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
13. maj 2002 - 18:02 #27
nu