Avatar billede ducks Nybegynder
12. maj 2002 - 17:03 Der er 48 kommentarer og
1 løsning

(cstrike) Sky walk i cs_assault

Spillede lige på nettet, hvor jeg kunne se der var en sky walk (usynlig vej) fra det tag lige over den grønne bil, og hen til det midterste (der hvor CT starter), men hvordan gør man??
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 17:10 #1
det lyder skummelt.. *lytter* :)
Avatar billede fangel Nybegynder
12. maj 2002 - 17:11 #2
lytter... (men er det ikke kun assault2k der er en grøn bil i ?)
Avatar billede ducks Nybegynder
12. maj 2002 - 17:14 #3
nej du ved nok, den bil hvor der er en parabol på taget, og man kan gå ind i og se på en masse skærme
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 17:16 #4
yep ... der er 2 store høje bygninger, den ene med en stige, den anden uden stige.. Den står helt henne i hjørnet
Avatar billede fangel Nybegynder
12. maj 2002 - 17:22 #5
OK, havde glemt at den var grøn... (PS, hvis du kan li assault, så hent assault2k, den er langt bedre...)

Dea_PG
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 17:24 #6
dea_pg -> naaarj, 2k er for dum.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 17:24 #7
Prøv min bane, den styre :)
Avatar billede fangel Nybegynder
12. maj 2002 - 17:28 #8
gizmo => hvad hedder den ? oh 2k er da for sej...
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 17:30 #9
dea --> lige nu hedder den bare "hus". Den er bygget over huset herhjemme :-) Ligner skide godt...
Avatar billede fangel Nybegynder
12. maj 2002 - 17:33 #10
gizmo => OK, sejt... har også godt kunne tænke mig at lave sådan noget, eller lave en over kvartetet der hjemme, så kunne det blive en stor bane (måske til MOHAA, det kunne være sjovt...)... du er velkommen til at sende banen til mig på morten_fangel@desi-dev.dk hæhæ
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 17:39 #11
dea_pg --> At lave baner til MOHAA er lidt sværer. EA har for nylig udgivet en "tool" til at lave baner med. Jeg kunne bare ikke helt finde ud af det. Det ligner ikke så meget worldcraft som er det jeg bruger nu.
Det er ikke så svært at lave igen, når man lige kommer igang.
Selv min fætter på 9 kan lave en lille bane :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 17:40 #12
... sender den måske. Men du skal være opmærksom på, at der er en masse småfejl osv. Da det var den første "rigtige" bane jeg lavede....
Avatar billede fangel Nybegynder
12. maj 2002 - 17:43 #13
gizmo => har selv lavet baner i Worldcraft 3.3(droppede det dog hurtigt igen...)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 17:57 #14
dea_pg -> You've Got Mail! :)
Avatar billede fangel Nybegynder
12. maj 2002 - 17:57 #15
ok det vil jeg tjekke, glæder mig...
Avatar billede fangel Nybegynder
12. maj 2002 - 17:58 #16
er igang med at hente den... det fylder en smule...
Avatar billede ducks Nybegynder
12. maj 2002 - 18:03 #17
en af jer sender i den ikke lige til mig oxo?
jemkonto@hotmail.com
Avatar billede nicklasb Nybegynder
12. maj 2002 - 18:14 #18
Jeg vil da også godt prøve.. Selv om jeg hader CS.. Men det kunne jo være at den grorde så jeg gerne ville spille (igen) ..!

124egwrgsg34rw@bornstein.dk
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 18:19 #19
oki ...

også lidt andet til dig nicklasb >>
www.mobilbruger.dk/cs-sucks
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 18:20 #20
Den bane er nu ikke noget særlig... gameplayet egner sig også kun til 1-mod-1. Eller 2-mod-2
Avatar billede fangel Nybegynder
12. maj 2002 - 18:24 #21
gizmo => det kan du have ret I, nok bedst til 2-4 spillere, ikke 8+

Dea_PG
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 18:27 #22
dea_pg -> nope... jeg har dog lavet en lidt stører version. Men det er lidt svært. Man må gøre op med sig selv: "Skal det være realistisk, eller skal gameplayet være godt?" ...
Avatar billede ducks Nybegynder
12. maj 2002 - 18:30 #23
nogen der sendte den til mig????
Avatar billede nicklasb Nybegynder
12. maj 2002 - 18:39 #24
LOL!! Det er nok rigtigt.. JEg er sku' slet ikke god til CS.. Jeg er medlem af en klan, men glæder mig kun til vi bliver færdige når vi spiller.. Og så HADER jeg udtrykket LOL.. Det er sku' da et lamt udtryk??!?.. Syntes også bare de skulle sige haha eller hehe...

Men jeg vil da gerne se banen alligevel...

adsfgasgerg@bornstein.dk
Avatar billede shjorth Nybegynder
12. maj 2002 - 18:50 #25
LOL er altså et ord som er kommet sammen med ICQ da det blev lavet..
Det er sq ikke et ord der har fulgt med CS, og udover det, så syntes jeg nu at LOL er et meget godt ord..
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 18:53 #26
websources >> yes, jeg ved det har været længe. Har da også selv brugt det nogen gange. Men hvis ud går ind på en hvilken som helst server, så skriver folk det KONSTANT. Det giver simpelthen ingen mening at skrive det hele tiden. Når en bliver nakket bagfra med en kniv eller noget, så står der lol 4-5 gange. Det er da skåd.
Avatar billede hotcut Nybegynder
12. maj 2002 - 18:56 #27
HALLO!
Emnet handler om skywalk, så sig dog hvordan man gør!!!! LOL LOL LOL
Avatar billede zob Nybegynder
12. maj 2002 - 19:02 #28
Jeg VED GODT HVORDAN MAN GØR I DUST!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 19:03 #29
ja, i dust kan man sagtens komme op og gå oppe i himlen :)
det er der hvor CT starter man kan det.
Avatar billede zob Nybegynder
12. maj 2002 - 19:04 #30
Jeg hader gidsel baner!! de er for klamme men jeg kan komme gennem taget som TEriorist der hvor man starter
Avatar billede hotcut Nybegynder
12. maj 2002 - 19:04 #31
fortæl lige hvordan :D
Det kunne være grineren at gøre ;)
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
12. maj 2002 - 19:06 #32
ikkk i 1.4 da ?..mener jeg læste det var fjernet i 1.4

Og med Assault..2k er da for ringe..Assault_upc..se den er fed ;))
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
12. maj 2002 - 19:07 #33
Altså med Dust..det jeg mente :)
Avatar billede zob Nybegynder
12. maj 2002 - 19:08 #34
ok altså i Asault skal man være T man går så tæt på taget som muligt og står 2 oven på hinanden (det er hænde mod åbningen) og hopper på samme tid, Det er her sjovt!
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
12. maj 2002 - 19:09 #35
Jeg har downet map-editor'en "Hammer v. 3.4" men har ikk prøvet den endnu

Nogen der ved om den er god , og som kan anbefale nogle andre4 ?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 19:11 #36
WorldCraft
Den eneste jeg har prøvet :D)
Avatar billede fangel Nybegynder
12. maj 2002 - 19:12 #37
no skills => til CS? Worldcraft 3.3...
Avatar billede fangel Nybegynder
12. maj 2002 - 19:12 #38
og hvordan skywalker man i Dust ?
Avatar billede zob Nybegynder
12. maj 2002 - 19:14 #39
hopper op på den højeste kasse i dust ved vt base det er lidt svært at komme op man skal være to eller 3 så hopper i på samme tid
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
12. maj 2002 - 19:15 #40
Dea_pg Ja til Cs...Jeg vil prøve den du anbefaler ;)

Og jeg mener som sagt ikk at du mere kan skywalke i dust..mener de fjernedxce det i 1.4..men er ikk sikker
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 19:15 #41
Der hvor CT starter. Der er nogle kasser. Det er ca. midt i. Man kan komme derovre ved at hoppe rundt. Man skal være mindst 2 til det.
Avatar billede zob Nybegynder
12. maj 2002 - 19:15 #42
rettelse:
hopper op på den højeste kasse i dust ved ct base det er lidt svært at komme op man skal være to eller 3 så hopper i på samme tid
Avatar billede fangel Nybegynder
12. maj 2002 - 19:16 #43
OK, det vil jeg prøve en gang ved lejlighed...
Avatar billede zob Nybegynder
12. maj 2002 - 19:16 #44
Man kan godt komme op og SKywalke i dust gjorde det i fradags på en net-cafe med cs 1.4
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
12. maj 2002 - 19:17 #45
ok...
Avatar billede zob Nybegynder
12. maj 2002 - 19:40 #46
Jeg ved alt om CS(S)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2002 - 20:04 #47
JaJa, den er go' med dig. Hva er der egentlig at vide?
Avatar billede zob Nybegynder
13. maj 2002 - 15:33 #48
Masser
Avatar billede zob Nybegynder
13. maj 2002 - 20:58 #49
Ducks.. får du det til at du?