Avatar billede zygopat Nybegynder
12. maj 2002 - 15:08 Der er 18 kommentarer

Minimal chat?

Skal bruge en chat som ikke bruge noget af nogen slags db ! jow en txt fil eller noget..wat ever..! er lige glad..bare den ikek kommer til at fylde ret meget...faktisk så lidt så mugligt..
brugerne skal ikke kunne andet en af logge på og af..og skrive beskeder !

kAN DU HJÆLPE MIG? SÅ PLEAZE GØR DET..VIGTIGT..

/ZygoPat
Avatar billede zygopat Nybegynder
12. maj 2002 - 15:19 #1
HJÆLP MIG NU
Avatar billede hjml Nybegynder
12. maj 2002 - 15:19 #2
Eehmm jeg har siddet og leget med en fra netcoders.dk kan ikke huske hvad den hedder men ellers prøv : hotscripts.com ...
Avatar billede hjml Nybegynder
12. maj 2002 - 15:20 #3
kommer også an' på hvilket sprog du vil ha det i ?..php eller asp ?
Avatar billede lequet Nybegynder
12. maj 2002 - 15:37 #4
ASP, PHP, Perl, CGI, JSP ja der er sgi mange mulighedder :) Men jeg tvivler på du får nogen til at lave den for dig, med mindre du betaler cash for arbejdet, desuden er det ikke tilrådeligt at bruge en txt fil til den slags, det er det faktisk sjældent :)

Mit råd : Lær et af de førnævnte sprog (Vil klart anbefale PHP :), det giver også en meget større tilfredsstillese, at kunne lave det selv...
Vi vil meget gerne hjælpe hvis du støder ind i problemer undervejs.

Ellers kan du altid kigge på f.eks. www.netcoder.dk og se om du kan finde det du søger, men igen, hvis du vil have noget ordentligt er du nødt til at lave det selv eller betale for det :)
Avatar billede hjml Nybegynder
12. maj 2002 - 15:46 #5
Avatar billede hjml Nybegynder
12. maj 2002 - 16:35 #6
zygopat > Eeehmm du sigerikke så meget ?...du har måske ikke tænk dig og dele point ud ? :oP
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2002 - 12:39 #7
hjml> tag det roligt :) Det er ikke alle der bliver og ser hvad svar der kommer på deres spørgsmål. Zygopat skal nok vende tilbage hertil.

john_stigers - coadmin
Avatar billede zygopat Nybegynder
13. maj 2002 - 20:49 #8
Yeah...uddyber mig lige lidt i mit spg. !
1 : den må gerne være kodet i asp eller php eller flash (Dov uden reklame på chatten tak)
2 : ingen mysql database tak <- kan ike finde ud af det ;(
3 : lige meget hvor grim den er..bare det er en fed chat med så mange funktioner så mugligt..

føre dit svar til hjælp får du points + gratis banner på min hp i 1månde der er ca. 150besøg om dagen!

//zzyyggooppaatt
Avatar billede hjml Nybegynder
14. maj 2002 - 08:42 #9
zygopat > Eehmm kigget på de links jeg har taget med ?..men hvis du mener at du vil ha lavet en må du nok klaske op med nogle knaster :o)...du for ikke meget for 45 point :oP....men kan sikker hurtigt finde nogle chat til dig uden mySQL :o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. maj 2002 - 15:04 #10
"føre dit svar til hjælp får du points + gratis banner på min hp i 1månde der er ca. 150besøg om dagen!"

Zygopat, det er ikke tilladt at udlove andet end point for hjælp.
Avatar billede hjml Nybegynder
21. maj 2002 - 08:40 #11
Synes ikke at han rigtigt kommer med nogle feedback ?...
Avatar billede hjml Nybegynder
29. maj 2002 - 13:12 #12
Bummelum..venter stadigvæk ?....
Avatar billede hjml Nybegynder
03. juni 2002 - 12:20 #13
Nu er der så snart gået en mdr. ..
jonh stigers> synes du stadigvæk at jeg skulle vente så længe ? :p
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2002 - 12:34 #14
hjml> skal jeg slette brugeren så du slet ikke får point? jeg tror vi venter ;)
Avatar billede hjml Nybegynder
03. juni 2002 - 18:47 #15
john> Hvorfor ikke bare slette brugeren ?!....tror da bare han har taget de links og smuttet ? :oP
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2002 - 19:35 #16
hjml> ja vi må gå ud fra at han HAR set hvad jeg har skrevet her :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2002 - 19:38 #17
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=zygopat - han er ikke aktiv længere, har åbenbart deaktiveret sig selv.
Avatar billede hjml Nybegynder
04. juni 2002 - 08:29 #18
LOL.....typisk :oP...synes altid dem jeg hjælper bare smutter :oP

/hjml