Avatar billede hunghing Nybegynder
11. maj 2002 - 12:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Quicktime video!

Hej, jeg har et problem med mine director sider. Det er sådan at jeg i enterFrame har sat en:

on enterFrame me
  set the movierate of sprite 6 to 0
end

Så skulle videoen ikke startes automatisk når man kommer ind til siden. Men nogle gange starter videoerne automatisk med afspilning når man kommer ind på siden, selvom jeg ikke har klikket play.

Er der nogle der har et bud på problemet?

/HungHing
Avatar billede integra2ren Nybegynder
11. maj 2002 - 21:40 #1
Jeg er totalt grøn på dette område. Men mener at vide at du kan klikke på quicktime-fanebladet og vælge at den ikke skal køre ved start. Sæt "PausedAtStart" til "False"

Håber det var det du mente
Avatar billede integra2ren Nybegynder
11. maj 2002 - 21:41 #2
Altså i din "Property inspector"
Avatar billede hunghing Nybegynder
11. maj 2002 - 22:04 #3
Ok, jeg prøver lige.
Avatar billede hunghing Nybegynder
11. maj 2002 - 22:18 #4
Det virker når jeg sætter "PauseAtStart" til "True". Tak for hjælpen, det virker i hvert fald.
Avatar billede hunghing Nybegynder
11. maj 2002 - 22:22 #5
Øhm jeg vil gerne give dig point, men hvorfor er accepter svar forsvundet?
Avatar billede integra2ren Nybegynder
11. maj 2002 - 22:24 #6
Måske fordi jeg kun havde kommenteret

Svar afgivet :)
Avatar billede integra2ren Nybegynder
11. maj 2002 - 22:25 #7
Jeg True selvfølgelig. Nå men du forstår hvad jeg mener.
Avatar billede hunghing Nybegynder
11. maj 2002 - 23:23 #8
Sådan, så har du pointene.