Avatar billede layer Nybegynder
11. maj 2002 - 07:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Online shop !!!!

Kender nogen et rigtig godt inportfirma? Jeg er ved at lave en hardware online-shop, så det kunne være en god ide at have nogle varer: )

Måske hvis nogle er interesseret, kunne man være med i projektet, men der udbetales ikke løn endnu, jeg skal lige se om det giver overskud.

Bare skriv til dette indlæg hvis du har noget på hjertet, jeg vil tjekke det dagligt.

PÅ FORHÅND TAK!!!

Hilsen Layer
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
11. maj 2002 - 08:54 #1
Hvis du selv importerer vare så husk der er forskellige regler afhængigt hvor du importerer fra etc. Herunder moms fra EU-lande vs. moms uden for EU mv.

Der er også forskellige regler når du driver e-handel. Kig fx på www.betaling.dk og www.e-handelsfonden.dk

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
11. maj 2002 - 09:38 #2
En god dansk distributør er SMG som du kan besøge på www.smg.dk
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
13. maj 2002 - 14:42 #3
måske www.twindhead.com de sælger bærbare pc'er men jeg kender dem ikke lige så godt (man kan dog stole på dem!)
Avatar billede gjoedvad Nybegynder
20. maj 2002 - 19:08 #4
Hejsa
Jeg har sgú et navn med webhotel running til salg:
Check lige http://www.onlineshopper.dk
Avatar billede reklame Nybegynder
22. maj 2002 - 09:14 #5
har du lavet én shop...eller skal du lave én shop ?
Jeg kunne godt være interesseret i et samarbejde !

Skrive en mail til mig sletting@sletting.com
Avatar billede reklame Nybegynder
25. maj 2002 - 13:16 #6
Jeg prøver igen ...

>LAYER : har du lavet én shop...eller skal du lave én shop ?
Jeg kunne godt være interesseret i et samarbejde !
Skrive en mail til mig sletting@sletting.com
Avatar billede layer Nybegynder
25. maj 2002 - 14:44 #7
Det villa da være fint, men det kommer an på din alder!
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
26. maj 2002 - 13:47 #8
Tak for point :-)