Avatar billede tyler Nybegynder
10. maj 2002 - 15:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

afspilning af .ram filer

Når jeg forsøger at åbne .ram - filer fra internettet - f.eks. fra Banjos likørstue får jeg fejlmeddelelsen fra Media Playeren : Cannot play back the file.  The format is not supported.
Avatar billede whatever Nybegynder
10. maj 2002 - 15:48 #1
Du skal bruge Real Player. Du hente en gratis version på www.real.com
Avatar billede snowball Novice
10. maj 2002 - 15:48 #2
.ram filer skal afspilles med Real Player. Kan hentes fra www.real.com !

Snowball
Avatar billede steen_hansen Forsker
10. maj 2002 - 15:51 #3
*.ram kan også afspiles af Windows MediaPlayer
Avatar billede hermandsen Juniormester
10. maj 2002 - 15:55 #4
>>steen_hansen
Båååååååt!!!!!! Sorry, men det kan de ikke!!! Det er desværre kun RealPlayer'en der kan afspille *.ram-filer!
Avatar billede steen_hansen Forsker
10. maj 2002 - 16:12 #5
Sorry, så forveksler jeg det med et andet fil-format. Var ellers sikker i min sga :o)

Tak for din noget .... kraftige påmindelse.
Avatar billede hermandsen Juniormester
10. maj 2002 - 16:19 #6
Hehe... Ej, sorry... ;)

Der har været en AllRound-player på tale, men indtil videre må vi jo desværre nøjes med flere forskellige playere... WMP, QT og Real...
Avatar billede tyler Nybegynder
10. maj 2002 - 16:22 #7
Tak for hjælpen.