Avatar billede mm100 Nybegynder
10. maj 2002 - 15:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

E-Flyer til Nokia Event

Jeg skal akut bruge en studerende eller lign. der kan sit kram mht. flashprogrammering.
Det er en opgave vi skal have løst ASAP. Derfor vil jeg gerne ringes op på 26 48 69 18.
aflønning diskuteres i tlf.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. maj 2002 - 17:24 #1
1. Du skal over på sharksforum
2. Dit telefonnummer er hemmeligt, ingen officelle firmaer i Danmark har hemmelige numre.
3. Hvis den studerende skal løse den opgave, så skal han huske at kræve CVR nummer.
4. Han skal altid sende et tilbud til virksomheden, som ejeren underskriver og sender tilbage.

/per
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. maj 2002 - 00:39 #2
Vi er en hel de i Flash kategorien, der løser opgaver fro folk på den ene og den anden måde - Nu vides det ikke helt hvilken type opgave du er på jagt efter at få løst, menså mådu jo kigge lidt rundt i folks profiler.

/Nikolaj

- Hoejrup en henveldelse fra et firma kan sørme også godt foregå fra en privat telefon og visse steder vises intet nr fordi samtaler sker igennem samtaleanlæg....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. maj 2002 - 01:18 #3
- Nikolajdu, du har tydeligvis det fint med den type firmaer, så du kan bare springe på....

/per
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. maj 2002 - 02:34 #4
Hoejrup.......

Din negativitet overfor for stort set alt er slående. Jeg har arbejdet som selvstændig i et pænt stykke tid og jeg kan love dig at skattefar også bankede mig i hovedet, da jeg ikke fik udfyldt selvangivesen rigtigt. Det ska jeg sgu ikke opleve igen.

Når det så er sagt, så har vi co-admins imellem diskuteret din indgangsvinkel på sitet her. Udover jeg selv, så er der er stort flertal der er trætte af din negativtitet.

Kunne du ikke bare holde dig til at blande dig i spørgsmål hvor du har en positiv indgangsvinkel??? Sitet her har rigeligt problemer med skarnsunger og alsken andet skidt og kanel - Du burde jo netop have en alder der kunne afholde dig fra at ryge ned på samme niveau. et er sgu pinligt at det altid er de 14-15 årige der får skylden - Når andre kan være meget værre - Du er så meget ældre at du er kommet ud over "Nar","Skod"og "Fuck dig" - Og så er du ofte personlig overfor folk du ikke kender.... Det gør det kun endnu mere pinligt for dig selv.

For at sætte hårdt mod hårdt, så er det sidst gang jeg har set dig provkere folk personligt - Næste gang vapper jeg dig af - For den måde du behandler folk på er en skændsel.

/Nikolaj/Co-admin

P.s Med indlægget her får jeg næppe heller noget ud af den mulige kontakt der lå i spørgsmålet her - Til gengæld får jeg så endeligt afløb for de irritationer du har givet mig og mange andre i længere tid.

flasher@nikolajdu,dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. maj 2002 - 10:15 #5
Nikolaj.......

Du har bare en dårlig dag, for de fleste co-admins henviser normalt til sharksforum.
Det går hellere ikke særligt godt for Dansk erhvervsliv for tiden, bare i første
kvartal gik mere end 845 virksomheder i Danmark konkurs.
Du kan bare vappe mig af, for jeg bruger faktisk ikke dette forum ret meget. Desuden
er det faktisk sjældent at jeg komme med negative ting. Du opfatter det måske negativt,
men jeg holder mig på et seriøst plan.
Avatar billede mm100 Nybegynder
11. juli 2004 - 18:43 #6
Naa jeg lukker den her HEST!