Avatar billede ober Nybegynder
10. maj 2002 - 13:40 Der er 14 kommentarer

problemer med ie 6

jeg har belastende problemer med ie 6! når jeg prøver at logge ind på min netbank laver den en fejl, og lukker. jeg har xp, og jeg har prøvet at fjerne ie 6 for at installere en tidligere version, men jeg har ikke fået det til at virke. nogen forslag??
Avatar billede nicidem Nybegynder
10. maj 2002 - 13:41 #1
hvad for en netbank har du?
kan være at det er siden der er noget i vejen med!
Avatar billede ober Nybegynder
10. maj 2002 - 13:50 #2
danske bank. når jeg går ind på siden melder den ikke om nogen fejl, men når jeg prøver at logge ind går ie ned?!
Avatar billede thomashove Nybegynder
10. maj 2002 - 13:56 #3
lyder lidt voldsomt at IE går ned... men måske det har noget med XP's internet sikkerhed at gøre

har du prøvet at slå XP's firewall fra samt måske sætte sikkerheden i browseren ned
Avatar billede thomashove Nybegynder
10. maj 2002 - 13:57 #4
det kræver vel også at du har dine certifikater til netbank liggende på din comp.
Avatar billede ober Nybegynder
10. maj 2002 - 14:10 #5
yep, jeg har lige fået en ny pinkode, fordi disketten med certifikaterne var gået i stykker, men jeg kommer ikke længere end til at indtase aftalenr. og pinkode. når jeg så trykker ok går ie ned.
Avatar billede ober Nybegynder
10. maj 2002 - 14:16 #6
har lige prøvet at slå firewall fra og sætte sikkerheden ned, der sker bare det samme. "internet explorer har lavet en fejl, og lukkes nu"
Avatar billede thomashove Nybegynder
10. maj 2002 - 14:18 #7
hmm - er det kun ved netbank at IE går ned ??

ellers lyder det som om din installation af IE er gået totalt i smadder...
Avatar billede ober Nybegynder
10. maj 2002 - 14:19 #8
ja ellers plejer det at køre fint nok...
Avatar billede prodic Mester
10. maj 2002 - 14:20 #9
Nogle Netbanker havde en overgang problemer med netop IE6 - det er muligt, at det gælder for din bank's udgave endnu.
Avatar billede prodic Mester
10. maj 2002 - 14:21 #10
Du kan evt. fjerne IE6 på den her måde :
http://www.mvps.org/inetexplorer/answers2.htm#uninstall_IE6
Avatar billede thomashove Nybegynder
10. maj 2002 - 14:22 #11
lyder stadigvæk underligt - jeg har også XP, IE6 samt danske netbank - og det spiller fint nok..!!!
Avatar billede ober Nybegynder
10. maj 2002 - 14:27 #12
det plejer oxo at virke...men nu hvor jeg har fået ny pin går den altså ned. prodic>> der står at jeg skal højeklikke på mappen "uninstall information", men da denne mappe er gemt kan jeg ikke rigtig klikke på den?!
Avatar billede ober Nybegynder
10. maj 2002 - 14:29 #13
nu har jeg fundet mappen, men jeg kan stadig ikke få det til at virke...
Avatar billede karmark Nybegynder
12. august 2002 - 01:44 #14
hey dude...spørgsmålet er om du har f.eks. kazaa på puteren....
den fucker det op....og husk at D-bank har telefon service....