Avatar billede skoholm Nybegynder
09. maj 2002 - 04:27 Der er 4 kommentarer

diablo LOD. Grafikken kold efter de to første start sekvenser.

min computer er en k6 II 450 mhz. med et voodoo 3 kort. 128 mb ram.Styresystem win 2000. både diablo II og LOD er orginale spil. Det kører også fint indtil den anden start sekvens. så crasher den. den kan fint kører MAx Payne og Return to Castle W. Har de nyeste drivere til grafikkortet. Windows er har også de nyeste opdateringer. Jeg er ved at være flad for ideer.

Avatar billede zaditor Nybegynder
10. maj 2002 - 16:04 #1
Min lillebror har en computer med 500 MHz 384 MB SD-RAM, og et TNT2 Ultra kort. Styresystem er 98. Inde ved ham kører det sgu heller ikke for godt, så jeg vil se at skaffe mig nogle flere ram. Det kunne nok heller ikke skade hvis du havde en bedre CPU.
Avatar billede skoholm Nybegynder
14. maj 2002 - 21:01 #2
har fundet problemet.
Avatar billede zaditor Nybegynder
14. maj 2002 - 21:16 #3
hvad var det så..?
Avatar billede skoholm Nybegynder
16. maj 2002 - 19:59 #4
det var skærmen den kunne ikke kører der.... ja jeg ved det lyder underligt men sådan er det.