Avatar billede clausi Nybegynder
08. maj 2002 - 19:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Grafikkort til internet TV

Hej,
Jeg har lige købt et 64 mb grafikkort med tv udgang, det hedder 3DForce2 MX200-64TV. Men når jeg ser fx tv-avisen online på pc´en med min bredbåndsforbindelse kan man ikke læse undertekster, og billedet er langt fra super. Min skærm er en ny Philips 50-60 hertz.
Kan det gøres bedre???

V.h.
Clausi.
Avatar billede hijklm Juniormester
08. maj 2002 - 19:28 #1
Kvaliteten af online-tv afhænger mest at bredbåndsforbindelsen. For at kunne se fjernsyn i vhs-kvalitet på en computer over nettet, kræves noget i stil med 5-10Mbit.

Så din bredbåndsforbindelse er simpelthen ikke hurtig nok til at levere god nok kvalitet.
Avatar billede clausi Nybegynder
08. maj 2002 - 20:05 #2
Ok, øv det var en skam.