Avatar billede sbn Nybegynder
08. maj 2002 - 13:24 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

hvordan indsættes en pdf-fil som forside i rapport ???

Jeg sidder med en forside (1 side i pdf-format) der gerne skulle sættes ind forrest i vores rappport (LaTeX2e)...
Hvordan fikser jeg den ?
Siden skal ikke ha' et sidetal.
mvh.
Søren
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. maj 2002 - 13:35 #1
Skal resultatet slutte som en stor .pdf fil? Eller .dvi? Eller ...?

Eller skal du bare kopiere den på papir?
Avatar billede sbn Nybegynder
08. maj 2002 - 13:39 #2
resultatet skal være én stor pdf-fil ....
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. maj 2002 - 13:52 #3
Windows?

Der findes flere gratis programmer, der kan flette filer:

    From the developer: "pdfEdit995 is a companion utility for pdf995 (also free) which enables greater flexibility in PDF
    output. It allows you to easily combine two or more files into one; set preferences for page orientation, page size and
    naming conventions; create professional quality PDF stationery; add 'Confidential' stamps and embed fonts."

http://download.com.com/3000-2094-8547930.html?tag=lst-0-12
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
09. maj 2002 - 00:07 #4
Hvis du har Acrobat Destiller er det ikke noget problem.

Udskriv din rapport til Destiller og der genereres en PDF fil. Indsæt derefter din forside......
Avatar billede gathond Nybegynder
09. maj 2002 - 00:58 #5
alternativt kunne man jo lave den pdf om til ps også splejse de to ps filer man har , en fra latex og en fra forsiden, for så at konvertere det til pdf igen
Avatar billede bromer Nybegynder
10. maj 2002 - 00:50 #6
Det kan godt være at det er et dumt spørgsmål. Men.. hvis forsiden ikke skal have noget sidetal, og den ikke påvirker de resterende siders sidetal, hvorfor så ikke bare holde de 2 dokumenter adskilt?

/Rune
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. maj 2002 - 08:12 #7
Det er vel ikke smart hvis det skal være én pdf fil
Avatar billede sbn Nybegynder
10. maj 2002 - 08:16 #8
hmm ... fandt en destiller jeg kunne "låne" en tid ;-)

tak for svarene ..

/Søren
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
10. maj 2002 - 10:45 #9
ok - Søren lukker du så ikke lige, hvis du har fundet en løsning :)
Avatar billede sbn Nybegynder
10. maj 2002 - 11:18 #10
dér ! ;-)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
10. maj 2002 - 16:42 #11
smukt - takker for points :)