Avatar billede haltrup Nybegynder
07. maj 2002 - 22:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Win 2000 vil ikke lade mig lukke ned.

Har opgraderet til 2000. Hra efterhånden fundet alle de drivere jeg manglede for at 2000 kan køre.
Når jeg vælger "shut down" får jeg bare en skærm der siger at det "now is safe to shut down your comp.".....vil sq ha' den selv skal gøre det, lissom 98 kunne. (Dvs maskinen har harwaren tildet, kan ikke lige huske hva' det hedder.)
Noger der kan hjælpe med indstillingerne, eller er det en anden driver til mit skærmkort der skal til?...har opgraderet Bios....
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. maj 2002 - 22:35 #1
kontrolpanel => strømstyring => APM => flueben i APM
Avatar billede dyre Nybegynder
07. maj 2002 - 22:38 #2
du højrer klikke på skrivebordet og så kommer den menu frem hvor du kan ændre baggrunden alt muligt andet så vælger du den fane der hedder pauseskærm og der under er der nogle indstillinger med avanceret strømstyring apm hvis nok kan ikke huske det men her sætter du apm(avanceret strøstyring til)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
07. maj 2002 - 22:39 #3
hmm... 30 point havde være nok til dette SPM ;o)
Avatar billede dyre Nybegynder
07. maj 2002 - 22:40 #4
fatter ikke det med point hvorfor ikke gører det "gratis" som en tjeneste
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 22:41 #5
s.b.a> spørger bestemmer selv hvor mange point han syntes et svar er værd - derfor loftet på de 200 point.
Avatar billede haltrup Nybegynder
07. maj 2002 - 22:47 #6
Ved godt det er lidt højt, men det er vigtigt for mig. Har prøvet 100 ting, er kørt lidt død. Vil lige prøve det anbefalede, en mener nu at jeg har været det igennem.*S*
Avatar billede s.b.a Nybegynder
07. maj 2002 - 22:48 #7
dyre >> Samme mening ;o)

John >> Ok..Jamen så må jeg jo lære det til næste gang :o)

Suran/S.B.A
Avatar billede haltrup Nybegynder
07. maj 2002 - 23:02 #8
det virkede........så simpelt.