Avatar billede sobo Nybegynder
07. maj 2002 - 21:24 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvad forsvinder?

Jeg har win2000 på min maskine.

Hvis jeg opgradere til XP, er der så noget, der bliver slettet under opgraderingen.

vh
sobo
Avatar billede slinky Nybegynder
07. maj 2002 - 21:25 #1
nej
Avatar billede nator Nybegynder
07. maj 2002 - 21:25 #2
Nej... det er der ikke! Jeg tror ikke engang at din Win2K forsvinder!

Det gjorde min ihvertfald ikke :D
Avatar billede nator Nybegynder
07. maj 2002 - 21:26 #3
Det kan være at det er nødvendigt at gå ind og slette Windows 2000 efter endt installation med XP, men det plejer ikke at være noget problem! :o)
Avatar billede capra Nybegynder
07. maj 2002 - 21:27 #4
jeg har ikke oplevet at noget forsvinder de gange jeg har prøvet, men til gengæld så meget bøvl med installerede programmer at jeg vil anbefale en ny installation på tom partition hvis det er muligt
Avatar billede erran Nybegynder
07. maj 2002 - 21:27 #5
Jeg har bare hørt at der ikke er så mange forbedringer ved XP. Der er f.eks. ingen genvejsknap til skirvebordet, når man er på nettet.
Avatar billede nator Nybegynder
07. maj 2002 - 21:29 #6
Det ville helt klar være smartest hvis du kunne backup´e det du vil gemme (fx brænde det ned på nogle CD´ere) og så bagefter formatere din harddisk, inden du påbegynder en installation af Win XP, så er det hele ryddet og friskt at gå i gang med =)
Avatar billede dp-boy Nybegynder
07. maj 2002 - 21:41 #7
erran >>> Hvad mener du med at der ikke er nogen genvej til skrivebordet når man er på nettet?????
Mener du her det ikon der plejer at være nede på proceslinjen?? Det kan hurtigt findes frem ved at højreklikke på proceslinjen, gå op i værktøjslinjer, og sætte flueben ud fra Hurtig Start
Avatar billede erran Nybegynder
08. maj 2002 - 17:32 #8
dp-boy >> Ok, det er jo fint. Så har det bare været et dårligt rygte