Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 20:45 Der er 56 kommentarer

Overførsel af point

Jeg har en gammel bruger der ikke virkede da jeg skulle bruge den. Skrev til adminen og ingen svar kom tilbage så jeg oprettede en ny bruger. Men nu kan jeg se at en anden her fra eksperten (nævner ingen navn) får medhold i at han kan overføre point til hans nye bruger..
Så derfor vil jeg oxo gerne have mine point overført fra DJ_Dark til min nuværende bruger djdark.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 20:51 #1
Du har jo ikke tjent nogle point med din gamle bruger.. Den har kun fået point for de 306 dage.. Det tror jeg ikke du får nogle til at gøre for dig..
Avatar billede ducks Nybegynder
07. maj 2002 - 20:51 #2
hvis det er fordi din kode ikke virkede har jeg prøvet det samme 2 gange du skal bare have tilsendt en mail med kode fra din gamle bruger
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 20:54 #3
Jow for de dage jeg har været på E......men det er lige så meget princippet i det....
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 20:59 #4
djdark> denne gang er jeg HELT sikker!
Det du gerne vil er at overføre point fra dj-dark til djdark. Dette kan selvfølgelig ikke lade sig gøre da du ingen point har tjent med profilen dj_dark. de point som er tjent som dj_dark er dagspoint - de er optjent samtidig med at du havde brugeren djdark, så selvfølgelig kan du ikke få de point.
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:02 #5
Og hvorfor gør jeg så ikke det.....jeg har da haft min bruger indtil jeg oprettede den anden....og så de points jeg har tjent derefter kan jeg godt forstå jeg ikke får....
Avatar billede ducks Nybegynder
07. maj 2002 - 21:03 #6
john_stigers - Det var hvad nicklasb skrev i første kommentar "Du har jo ikke tjent nogle point med din gamle bruger.. Den har kun fået point for de 306 dage.. Det tror jeg ikke du får nogle til at gøre for dig.."
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:03 #7
At det er dagspoint er jo ligegyldig for jeg har jo tjent dem
Avatar billede ducks Nybegynder
07. maj 2002 - 21:05 #8
hvorfor alt det hysteri du har jo 1400 point, jeg har 1100 det gælder jo ikke om at have flest point men at hjælpe andre, og holde eksperten ved lige, og det her gør den kun mere ustabil!
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 21:07 #9
djdark> vil du virkelig starte en debat for at få ca. 125 point???
ja ja - så debatter du. Så vil jeg tillade mig at grine fra sidelinien.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 21:09 #10
Det er allerhøjest 525 point.. Tror bare du skal droppe det..

(306-201 dage = 105 dage  105*5 point = 525 point..) Gå du ud og besvar nogle spørgsmål i stedet.. Tror ikke du får noget ud af dette..

john_stigers-> Du må gerne kopiere mine svar.. Men næste gang andmelder jeg dig ;-)
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:11 #11
125 point??? hvor får du det fra

Men det er bare princippet i det.....derfor
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 21:11 #12
og så har du jo brugt 125 med den anden.. Så det er lige 125 fra 525.. Det giber den nætte sum af 400 point.. Det tror jeg sku' ikk' der er nogle der vil hjælpe dig med..
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:13 #13
Kan godt være så sys jeg sq det er lidt latterlig
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 21:15 #14
hmm.. Hvad er latterligt.. At kæmpe for 400 point?? Eller?? For det syntes jeg sku' også..
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:15 #15
john_stiger>> hvorfor grinede du så ikke af det andet spm der var??
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 21:15 #16
dette er min absolut sidste kommentar i denne debat.

djdark> ok - det er nok 500 point så (ca.) fra 6 juli 2001 til 19 oktober 2001 er der ca 100 dage som skal ganges med 5 - det giver 500 point.
Du kan jo ikke få de dagspoint som der er tjent på dj_dark mens du have profilen djdark.

nicklasb> UPS! Sorry *g*
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 21:16 #17
det gjorde jeg skam også :)
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:19 #18
Hvis en vis anden herre for overførst sine point så skal du sq oxo, reglerne skal vel være ens for alle
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:20 #19
Jamen det havde jeg jo heller ikke regnet med at få de point efter jeg havde oprettet den anden
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:28 #20
nicklasb>> om det er 400 eller det er 4000 er jo så`en set lige meget
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. maj 2002 - 21:29 #21
nogle skal diskutere alene for at diskutere... det er desværre ødelæggende for Eksperten.

Lær én ting... når coadmins har truffet en afgørelse, er sagen UDDEBATTERET... vil du brokke dig over den afgørelse, så anmeld pågældende coadmin vha. anmeld funktionen, eller skriv en mail til Admin på info@eksperten.dk.

Vi skal alle de unødvendige diskutioner til livs... dette er IKKE måden at komme det på.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 21:34 #22
Syntes nu ikke det er det samme.. Mig at se, er der ca. 10 gange så meget arbejde i at få 4000 frem for 400.. Men lad så dette blive det sidte.. Hvis du er utilfreds, så klag til Admin, som Nanoq påpeger..

Nanoq-> Lige noget helt andet.. Du skal ikke tage det som noget negativt eller noget.. Bare lidt nysgerrig.. Hvornår er de nye regler egentligt færdige?? Du må ikke tolke det som noget negativt på nogen måde.. Ville bare hører om de først kom med den nye version af Eksperten.dk eller de kom når du bliver færdig, og hvornår det så er??
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:34 #23
Jeg brokker mig ikke over afgørelsen men jeg sys at hvis der er en der får hans points så syntes jeg det skal glæde for alle og når jeg skrev til adminen dengang jeg havde problemet og ikke fik svar tilbage så må jeg vel oxo kunne få mine points igen
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. maj 2002 - 21:34 #24
Vil ikke spamme unødigt med et andet spørgsmål, sorry!

nanoq, hvor er debatten, som jacoba oprettede?
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:35 #25
Jamen er det ikke oxo til Admins og Coadmins jeg har skrevet????
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 21:36 #26
skriv på den mail nanoq gav dig 4-5 kommentare længere oppe..
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:38 #27
Hvorfor det når en kan oprette dette spm....så kan jeg oxo right :D
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 21:43 #28
john_stigers-> Han du ikke lgie forklare ham at du ikek kan gøre noget.. Det hjælper åbenbart ikke jeg siger det..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 21:44 #29
fuck jeg er skæv på tasterne.. Der skulle stå:

john_stigers-> Kan du ikke lige forklare ham at du ikke kan gøre noget.. Det hjælper åbenbart ikke jeg siger det..

Du er jo CoAdmin.. Og så vidt jeg ved har i da ikke den mulighed??
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:49 #30
Jamen hvad skal jeg gøre når adminen er på ferie???
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:50 #31
Og sidst jeg skrev fik jeg jo heller ikke svar tilbage nu er jeg da sikker på at der er nogen der ser mit prob :D
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 21:51 #32
Hvis du er så utilfreds.. Så find dig et site, hvor du ikke har grund til det.. Du er sku' nok havnet det forkerte sted..
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 21:54 #33
djdark> vi coadmins kan ikke overføre point. brok dig til admin, så kigger han på sagen når han en gang er kommet hjem fra ferie.
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:55 #34
done
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. maj 2002 - 21:56 #35
tak John_stigers :D
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:56 #36
Jamen skal reglerne ikke gælde for alle.....så må jeg vel oxo få mine points ;D
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 21:57 #37
john_stigers>> Jamen hvad hjælper det når jeg skrev til dem og ikke får noget svar tilbage????
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 21:59 #38
alle får svar - der kan bare godt gå lang tid.
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 22:00 #39
john_stigers>> jeg har ikke fået svar endnu....så langtid kan det vel heller ikke tage :D
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. maj 2002 - 22:01 #40
Med al respekt, djdark, så synes jeg du i øjeblikket (og i går) virker som en lille forurettet dreng. Hvor gammel er du, hvis jeg må være så fri?

Jeg havde lovet mig selv ikke at deltage, men jeg synes de her debatter tager lidt overhånd. Skriv til Admin og lad resten ligge. CoAdmins kan ikke tildele dig point alligevel.
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 22:09 #41
Jeg har ikke fået et scar fra admin endnu, og jeg skrev til dem i august sidste år... Så det er vel med rette, at nogen vil føle sig forulempet... Jeg kan umiddelbart ikke lige se nogen anden måde, at gøre admin opmærksom på det på!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. maj 2002 - 22:12 #42
nicklasb, snarest ;)

Jeg vil ikke sætte en nøjagtig dato. grunden til det er at den først skal være færdig. Herefter skal Admin bruge noget tid på at få den implementeret. Jeg har en ide om hvornår jeg selv er færdig. Men den dato vil jeg ikke røbe, da jeg så ville skulle stå til ansvar for den, hvis jeg bliver yderligere forsinket :)

Men det sker IKKE først ifm. en ny version af Eksperten.

steen_hansen, hvilket indlæg? :)
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. maj 2002 - 22:13 #43
Ok, djdark. Det er svært, og jeg kan godt se det.

Jeg tror jeg holder snuden væk fra de mere politisk betonede diskussioner, og beskæftige mig med reele IT-problemer. Jeg har vist sagt mere end rigeligt. Det håber jeg vil glæde rigtig mange.
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. maj 2002 - 22:15 #44
nanoq, jeg søgte efter den og fandt den (Et samfund?). Glem mit spørgsmål :o)
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 22:16 #45
Jeg mener jo oså bare, at hvis én kan få sine point overført, skal andre vel også kunne...
Jeg ventede endda to måneder, fra jeg konstaterede at min bruger var nede, netop for at vente på en mail fra admin!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. maj 2002 - 22:25 #46
Min mening er at du IKKE skal have de point tilbage.

Havde du tjent point ved at hjælpe folk med at svare på deres spørgsmål, ville jeg synes det var ok. Men det var en inaktiv bruger der ikke gjorde noget som helst for at hjælpe andre. I hvert fald har du ikke "tjent" et eneste reelt point. Det er udelukkende dagspoint. Derfor vil jeg kalde dette en bagatel hverken coadmins eller admin burde spilde sin tid med.

Faktisk er det spild af tid at skrive dette. John_stigers har som coadmin truffet afgørelsen. Respektér den, eller klag til admin. Det er faktisk de eneste to muligheder du har nu.

EOD
NanoQ
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 22:34 #47
Jamen hvis jeg ikke har tjent de dagspoint så burde de jo afskaffes....jeg nåede at have den bruger i 1-2 mrd og så virkede den ikke.....og der var ikke nogen spm på daværende tidspunkt jeg kunne svare på...men som du kan se har jeg da hjulpet bruger med min nuværende bruger og jeg havde altså ikke tid til at sidde og hjælpe folk 24/7 på det tidspunkt men nu er situation en anden
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. maj 2002 - 22:41 #48
djdark, du sidder og diskutterer en situation, som der p.t. ikke er nogen der kan hjælpe dig med.

I går førte du dig frem og forlangte, at en anden herre skulle lukke sin konto.

I dag forlanger du, i ren og skær trods, at du også skal have dine point.

På mig virker du en anelse kværulerende.

Der er ingen der kan hjælpe dig lige her og nu.

Beskeden er, at du skal vente til admin kommer tilbage fra ferie.

Kan du ikke lade den ligge der nu?
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 22:48 #49
Kender du ordet retfærdighed??

Nu har jeg opnået mit mål at der var nogen der skulle se mit prob. og så må vi håbe at adminen skriver tilbage dennegang!!
Avatar billede apophis Nybegynder
07. maj 2002 - 22:51 #50
jeg må nok føle mig nødsaget til at holde med Dark i denne situation...!
Eftersom han skrev til admin i AUGUST måned sidste år, burde de da have haft lidt tid til at kunne se på det.
Ellers får de ret mange mails, og så er det jo et spørgsmål, om det her ikke er et ubetydeligt problem??
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
14. maj 2002 - 16:15 #51
DjDark er fortørnet over det her:

http://exp.dk/spm/207772

Jeg har skam ikke fået medhold af admin, og jeg ender nok i din situation med at der ikke sker en pind.

Jeg synes din opførsel er RET utrolig!

Mvh www.startfirma.dk

PS: Tillykke til nanoQ med co-admin titlen :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
14. maj 2002 - 16:22 #52
Det her hjælper jo ikke en klaphat hvis Admin er imod:

kapla0:      imod
fcs:          neutral
n0rmality:    ikke imod
invisible:    ikke imod
ztyxx:        ikke imod
john_stigers: ikke imod
jeltzin:      ikke imod
nanoq        ikke imod
Avatar billede djdark Nybegynder
14. maj 2002 - 22:09 #53
startfirma>>Hmmm sys du ikke oxo din opførsle et bare lidt utrolig???
Jeg vil som bare have lidt retfærdighed...
Avatar billede djdark Nybegynder
14. maj 2002 - 22:10 #54
fortsat...og hvis en kan whine over sin points såååå kan en anden vel oxo ;D
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
15. maj 2002 - 08:21 #55
Hyl du bare :)
Avatar billede djdark Nybegynder
15. maj 2002 - 11:24 #56
Er her med gjort *snøft snøft*