Avatar billede svuppenator Nybegynder
07. maj 2002 - 18:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DNS less forbindelse til en Access db i JAVA fortsat!

Sad og tænkte på om det var muligt at oprette en DNS less forbindelse til en Access DB. Det ville være noget smartere at kunne gøre. F.eks man nu havde lavet et program, som skulle gemme nogen oplysningen i en DB og man gerne ville sørge for at andre kunne benytte dette program uden at skulle tilføje access DB'en til systemDNS hvergang man installerede programmet det ville gører det hele noget nemmere. Den eneste løsning til at man skulle kunne komme ud over dette problem var at gemme det i en XML fil, men hvad med søgetiden?
Så kort af det lange kan man oprette en DNS less forbindelse til en Access DB, hvis ikke hvad er der så af alternativer til det?
Avatar billede Chewie Novice
07. maj 2002 - 18:16 #1
ups dit spm er oprette to gange luk venligst det ene !!

http://www.eksperten.dk/spm/208458
Avatar billede svuppenator Nybegynder
07. maj 2002 - 18:21 #2
LUkket