Avatar billede drawny Nybegynder
07. maj 2002 - 17:21 Der er 13 kommentarer

Programmering af www.clanws.dk

Hej.

Jeg/vi søger en til at programmere nogle få ting til vores fremtidige klanside. I kan se designet på: www.clanws.dk/undertakers

Dette er siden fra min gamle klan, som jeg nu vil overføre til en anden.
Jeg skal nok rette i grafikken, så det passer med de nye menupunkter.

Der skal laves følgende:
News, Tagwall, Files, Gallery, Members, Clanwars samt Admin.

Skriv til mig på icq: 68111128 om nærmere info. Eller drawn@clanws.dk

Jeg er villig til at give 1000+ point. Evt. mere.
Avatar billede kolzie Nybegynder
07. maj 2002 - 17:22 #1
Man MÅ højest give 200 point, hvilket der er en god grund til...
Avatar billede drawny Nybegynder
07. maj 2002 - 17:25 #2
Ok, det vidste jeg så ikke :-)
Avatar billede psoriasis Nybegynder
07. maj 2002 - 17:50 #3
Citat fra Eksperten.dk: "Angiv hvor mange point du vil give til den/dem som kommer med svar på dit spørgsmål. Du kan højst give 200 point.
Hvis 200 point ikke er nok anbefales Sharksforum.com"

- Læs reglerne!
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
07. maj 2002 - 17:51 #4
vil du give penge for det??
Avatar billede drawny Nybegynder
07. maj 2002 - 18:02 #5
Glemte lige at tilføje, at det skal være i PHP.
07. maj 2002 - 18:31 #6
Du må lige forklare,
Gallery ? Af hvad medlemmerne og skal det styres fra en admin klient?
Files ? Hmm den har jeg ikke en gang et gæt til :)
New, må være nyhedssystem.
Members, members medlems system?
Clanwars, sådan nuet resultat noget?
Admijn?!

/casper - http://enter-s.dk
Avatar billede drawny Nybegynder
07. maj 2002 - 18:55 #7
Altså, det hele skal samles i en helhed - så det bliver muligt at administrere de forskellige sektioner niveaudmæssigt.

Gallery, et system - hvor man fra admin-sektionen kan tilføje billeder samt en kommentar, som samles i et galleri.

Files, et system - hvor man fra admin-sektionen kan tilføje url's til filer.. (downloads) samt en kommentar, filstørrelse osv.

News, nyhedssystem, som kan administreres fra admin-sektionen (add, del og edit).

Members, en liste over medlemmer.. Og man skal kunne tilføje/fjerne medlemmer fra adminsektionen

Clanwars, en liste over samtlige spillede kampe, hvor man ligeledes kan administrere det fra adminsektionen..

Admin, skal deles op i forskellige niveauer.. Manager og clanleader skal have fuld adgang til alt. Wararranger skal have adgang til at slette/tilføje clanwars. Resten af medlemmerne skal kunne redigere i deres profil.

Der skal desuden være en tagwall - som ligeledes kan administreres fuldt ud af manager og clanleader.

Håber det var forklaring nok :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 23:19 #8
Det kan da godt lade sig gøre, jeg var nok interreseret i at give en hånd med. Men da det skal gøres i PHP må jeg nok melde pas, da jeg er java-programmør og ikke kender en dyt til PHP :-(
Avatar billede drawny Nybegynder
07. maj 2002 - 23:40 #9
Fair nok :-\

Problemet er at vi har vores egen webserver.. Som kører apache inkluderet med PHP og MySQL..
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 23:55 #10
Hvis du kører Apache i forvejen, er det relativt nem at implementere Tomcat som er en servlet-server. Men det er jo noget som du skal tage stilling til.
Jeg er lige p.t. i gang med at lave et content-management system til en mindre virksomhed som ligger ret tæt på det som du søger.
Men det lyder som lidt af en spændende opgave :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 23:55 #11
Lige en lille ting, jeres site er nede p.t.
Avatar billede drawny Nybegynder
08. maj 2002 - 08:31 #12
maximus: ja, jeg er klar over at sitet er nede - grunden til dette er en hardwareopdatering på min server. Beklager.

Designet kan istedet findes på: http://drawn.homepage.dk/undertakers/

Men bemærk de rettelser der vil finde sted i menu samt logo.
Avatar billede stue11 Nybegynder
08. maj 2002 - 11:58 #13
Vil måske gerne lave den hjemmeside