Avatar billede immergut Nybegynder
11. juli 2000 - 13:38 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Sletning af cookies

Jeg har nogle problemer med at slette mine cookies under Temporary Internet files. Der bliver hver gang spurgt om jeg er sikker på at jeg vil slette da det er en cookie der er tale om. Det tager for lang tid, når der er mange. Hvem har en alternativ løsning?
Avatar billede lp Nybegynder
11. juli 2000 - 13:46 #1
Markér dem alle, eller ihvertfaldt alle dem som du vil af med, ved hjælp af CTRL......Du kan så trykke og holde SHIFT nede mens du trykker på DELETE........det medfører øjeblikkelig sletning.......håber det virker :-)

/LP
Avatar billede lp Nybegynder
11. juli 2000 - 13:47 #2
du kan også gå ind i indstillinger for IE (hvis det er den du bruger) og trykke på SLET alle midlertidige filer, men så sletter den også alt.......du beskriver ikke lige om det er alle, eller bare mange af dem, men ikke helt dem alle....
Avatar billede immergut Nybegynder
11. juli 2000 - 15:50 #3
Det er nu forsøgt, men der spørges stadig: Dette er en cookie, vil du slette den. Det er alle filer/cookies der skal slettes.

Kh Immergut
Avatar billede lp Nybegynder
11. juli 2000 - 15:56 #4
så er det bare ind i indstillinger i Internet Explorer og trykke på Slet ved alle midlertidige internetfiler.

Jeg har en engelsk version, så jeg har lidt svært ved at forklare dig prøcist hvordan man gør.....

/LP
Avatar billede denboj Nybegynder
11. juli 2000 - 19:01 #5
Jeg slettede lige alle mine cookies så sent som igår. Jeg gik op i venstre hjørne af Temp internet files - holdt venstre museknap nede og kørte musen ned i højre hjørne. Slap musen kørte ind over en af cookiesene højreklikkede og valgte slet. Poof og de var alle væk :-)
Avatar billede immergut Nybegynder
13. juli 2000 - 15:02 #6
Denboj - Er du sød og uddybe. Jeg forstår ikke helt!
Avatar billede denboj Nybegynder
14. juli 2000 - 05:29 #7
Ok, Du dobbeltklikker på denne computer. C:. Windows, Valger at se filerne, dobbeltklikker på temporary internet files. I øverste venstre hjørne kører du muse pilen op. Klikker med venstre musetast og kører musen ned i venstre hjørne. Der slipper du og fanger en af de blå kasser og trykker højre musetast og vælger slet
Avatar billede immergut Nybegynder
14. juli 2000 - 11:28 #8
Denboj>> Det kan godt være, at det er mig der er mindre begavet. MEN jeg fatter stadig ikke dit svar - i øverste venstre hjørne - på en fil eller i titellinien eller hva'??
Avatar billede denboj Nybegynder
14. juli 2000 - 13:46 #9
Når du åbner mappen temp internet files så går du op i venstre hjørne af den venstre aktive mappe - lige foran og lige over den øverste venstre fil. Knald venstre museknap i bund og træk musen ned i højre side af mappen. På denne måde markerer du alle filer i mappen. Når du har gjort dette kan du eventuelt trykke på delete eller du kan vælge at gå ind i det markerede område og højreklik med musen. der dukker en  menu op og du vælger slet.
Avatar billede milo Nybegynder
18. juli 2000 - 00:06 #10
*g* 3. gang er lykkens gang
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juli 2000 - 00:18 #11
Yep, gad vide om de cookies er slettet nu, jeg har slettet mine cookies fem gange på den måde siden da
Avatar billede denboj Nybegynder
15. august 2000 - 02:01 #12
fik du slettet de cookies ?