Avatar billede cirke_line Nybegynder
07. maj 2002 - 16:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

knapper der skal flytte sig

Hej! - hjælp!
Jeg har en række små billeder jeg har lavet til knapper. (Når der klikkes på dem vises et større billede midt på scenen).
For enden af min række af "knap billeder" er der endnu en knap, denne har til formål at skifte "knap billederne" ud med nogle nye, når der klikkes på den.

Jeg ville meget gerne at "knap billederne" kører ud og at de nye kører ind.

Skal det ind i et movieclip, og i så fald hvordan får jeg så knapperne til at virke?
Jeg kan godt få et det hele til at køre ind som et movieclip, men så virker mine knapper ikke. :-(
Avatar billede n!nja Nybegynder
07. maj 2002 - 16:19 #1
Det lyder ellers meget rigtigt sådan som har allerede har gjort...
Avatar billede n!nja Nybegynder
07. maj 2002 - 16:19 #2
...sådan som du allerede har gjort...
Avatar billede mat Nybegynder
07. maj 2002 - 16:22 #3
når dine knapper ligger i et mc refererer gotoAndBlah jo til mc´ets egen timeline, derfor er du nødt til at tilføje _root.gotoAndBlah.. hvis det er hovedtidslinien du vil pille ved. eller _root.enAndetMovieClip.gotoAndBlah... hvis det er et andet mc der skal gøre noget

mvh mat
Avatar billede mat Nybegynder
07. maj 2002 - 16:22 #4
én movieclip?!? hmm, lad os sige "et" istedet :P
Avatar billede cirke_line Nybegynder
08. maj 2002 - 09:13 #5
Nu har jeg fundet ud af det... det var noget helt andet der var galt...
lidt point til mat for at give sig tid til at skrive....
Avatar billede cirke_line Nybegynder
08. maj 2002 - 09:14 #6
Hov man kan ikke give point når det kun er kommentarer i har skrevet! Hvordan tager jeg point tilbage eller giver dem til mat nu?
Avatar billede mat Nybegynder
08. maj 2002 - 09:30 #7
..du kan ikke give point medmindre der er nogen der poster et svar.

Jeg skal ikke have noget. Post et svar selv og accepter det.  :)

mvh mat
Avatar billede cirke_line Nybegynder
12. maj 2002 - 16:22 #8
mit eget svar