Avatar billede prebencharlie Nybegynder
07. maj 2002 - 10:28 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Sikkerhedskopi i Win XP Home

KAn man ikke installere sikkerhedskopi i XP Home ligesom i XP Pro
Avatar billede pilfinger Nybegynder
07. maj 2002 - 10:28 #1
Jo det kan man da. men hvad er dit problem ????
Avatar billede resten Nybegynder
07. maj 2002 - 10:30 #2
Jeps det kan du godt :-)
Avatar billede prebencharlie Nybegynder
07. maj 2002 - 10:35 #3
Hvordan installerer du det da det ikke er installeret default
Avatar billede resten Nybegynder
07. maj 2002 - 10:37 #4
Du gør som normalt booter op på cden.
Avatar billede prebencharlie Nybegynder
07. maj 2002 - 10:40 #5
Hvad mener du det har vi prøvet der findes den ikke som tilføj i programmer
I egenskaber for c:drevet og i funktioner er der kun defragmentering og fejlsøgning men ikke sikkerhedskopi
Avatar billede resten Nybegynder
07. maj 2002 - 10:45 #6
Nåre nu er jeg med du vil lægge en extra kopi ind af home på din HD men tror jeg sku ikke du kan og heller ikke i pro.
men du kan da oprette et ekstra HD og lægge den derind eller lægge den ind på C i en anden windows mappe eks windows 2 som du opretter under indstalering.
Avatar billede prebencharlie Nybegynder
07. maj 2002 - 10:55 #7
Øh det var nu ikke helt sådan jeg mente hvis du trykker på sikkerhedskopi i alle andre win styresytemer får du en menu om hvad du vil foretage dig vedrørende sikkerhedskopiering. men den får du ikke i XP Home
Avatar billede resten Nybegynder
07. maj 2002 - 11:04 #8
Klik på Start, peg på Programmer, peg på Tilbehør, peg på Systemværktøjer, og klik derefter på Sikkerhedskopiering, hvis du vil åbne Sikkerhedskopiering.
Avatar billede prebencharlie Nybegynder
07. maj 2002 - 11:09 #9
Det kan man ikke i en XP Home den har ingen NTbackup har jeg lige fået at vide. XP Pro har den fordi den er til professionel brug og XP Home er til "Amatører" så jeg aflsutter hermed og deler påoint til jer begge for hurtig svar
Avatar billede resten Nybegynder
07. maj 2002 - 11:12 #10
:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 11:54 #11
Igen et spørgsmål som er accepteret for tidligt :)
Selvfølgelig er der et backup-program med til Home-udgaven af XP, det skal bare lige installeres først.
Det ligger her: *cdrom*:\VALUEADD\MSFT\NTBACKUP
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 11:55 #12
prebencharlie> det kan så fortælle dig at man ikke udtaler sig om noget man ikke ved noget om :)
Avatar billede resten Nybegynder
07. maj 2002 - 11:56 #13
John du får lige 15 point af mig :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 11:57 #14
resten> never mind :)
Avatar billede resten Nybegynder
07. maj 2002 - 11:57 #15
Avatar billede prebencharlie Nybegynder
19. maj 2002 - 12:52 #16
Hej det virker nu
Avatar billede resten Nybegynder
19. maj 2002 - 13:19 #17
perfekt og det var med John's ide ?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
29. april 2003 - 18:10 #18
Efter at have købt et Windows XP hæfte gik jeg også fro ind og kiggede efter punktet sikkerhedkopiering i Home versionen uden at finde det - heldigvis var der (igen) svar på eksperten, så nu har jeg også menuen. Godt vi har eksperten, for jeg tror ikke, jeg var kommet på dette selv.....!!