Avatar billede zerohero Nybegynder
07. maj 2002 - 00:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Shag: Fur og Stitch

Er der nogen der ved, hvordan jeg kan få Stitch Cloth til at kollidere med Shag: Fur eller Hair, ligesom når man kollidere Cloth med et almindelig mesh?
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
07. maj 2002 - 08:30 #1
Altså, sådan at man kan trække cloth uden på håret?
Avatar billede zerohero Nybegynder
07. maj 2002 - 09:13 #2
Ja, netop :-))
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
07. maj 2002 - 14:13 #3
Har aldrig prøvet på det selv. Men umiddelbart vil jeg sige at hvis du bruger modelcutters på håret, kan anvende cutter-meshen til at trække cloth omkring. Lige et hurtigt skud fra hoften. :-)
Avatar billede zerohero Nybegynder
06. juli 2003 - 01:58 #4
Det er vist på tide at jeg får lukket her!!!
Jeg har ikke rigtigt fået et endeligt svar, så jeg tager pointsene tilbage. Håber ikke at det giver sure miner!