Avatar billede webberboy Nybegynder
06. maj 2002 - 20:14 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

ASP WEbhotel

Hej. Jeg vil gerne have af vide hvor jeg kan få et godt webhotel der ikke har meget nede tid, og som er billigt jeg skal bruge det til asp. og det er en internet avis. Så jeg ville lige høre hvad i kunne anbefale jeg skal nok bruge min 50 mb :). MVH. Tommy Larsen.
Avatar billede elkrog Nybegynder
06. maj 2002 - 20:16 #1
Avatar billede proboss Nybegynder
06. maj 2002 - 20:26 #2
syntes du skal prøve www.secnet.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. maj 2002 - 20:27 #3
Avatar billede winkill Nybegynder
06. maj 2002 - 20:52 #4
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. maj 2002 - 20:57 #5
Ville det så ikke være nemmere at gå til det webhotel i ligger hos? www.mijami.dk
Avatar billede winkill Nybegynder
06. maj 2002 - 21:20 #6
Skulle vi så ikke hellere alle sammen gå til TDC - det er jo deres kabler der bærer trafikken.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. maj 2002 - 21:24 #7
Det var jo også en ide, men hvis der sker noget, så må det da klart være nemmere at kunden kan rette henvendelse til dem der har adgang eller dagligt arbejder ved server fremfor at gå igennem her også i skal henvende jer til mijami..

Der må være en forsinkelse der.
Avatar billede nator Nybegynder
06. maj 2002 - 21:26 #8
Cliche.dk har en nedetid så det siger spar to!

Vælg fx www.ScanNet.dk ! De sparker røv med deres store Dell servere og 6 x 155 mbit linjer! De har også en kæmpte hal med dedikerede servere! =)

Har haft dem der i snart 2 år og har kun oplevet en nedetid på 4 timer :D
Avatar billede winkill Nybegynder
06. maj 2002 - 21:27 #9
Jeg vil ikke komme ind på nogen detaljer, men forsinkelse er der bestemt ikke.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. maj 2002 - 21:33 #10
nator>

>Vælg fx www.ScanNet.dk ! De sparker røv med deres store Dell servere og 6 >x 155 mbit linjer! De har også en kæmpte hal med dedikerede servere! =)
Hvor læste du lige det med 6X155Mbit linjer?

Jeg læser kun følgende på deres side.

samarbejde med Telia A/S der som bekendt har Nordens største liniekapacitet. Linietilgangen er på hele 34Mbit og er en af de kraftigste og hurtigste i Danmark.

En 34Mbit er en af de hurtigeste i Danmark.. En af jer er ikke helt opdateret *S*

winkill>

>Jeg vil ikke komme ind på nogen detaljer
Også unødvendigt, det var ikke ment negativt.

>men forsinkelse er der bestemt ikke
Der må være en lille en :o)
Avatar billede praetorian Nybegynder
06. maj 2002 - 21:37 #11
nAtor:

Har du belæg for din påstand om at Cliche.dk har en nedetid der siger spar to ???. Og desuden har Cliche.dk en linie kapacitet på 2x45 Mbps. Og som info så nej jeg har ikke mine sider hostet hos Cliche.dk men det bliver de til næste år.
Avatar billede winkill Nybegynder
06. maj 2002 - 21:39 #12
bacardil>

Som sagt, der er ikke nogen forsinkelse :o)

Det blev ikke forstået som noget negativt.
Avatar billede nator Nybegynder
06. maj 2002 - 21:42 #13
bacardil>> Den gang de var nede i 4 timer en torsdag eftermiddag, spurgte jeg dem i telefonen hvordan deres linjer og han svarede: Vi har 6 x 155 mbit linjer fra Telia af..

Det skal også lige siges, at nedetiden på de 4 timer, skyldtes nogle problemer inde hos Telia med linjerne....

Før de fik de store linjer, ja, der havde de noget 34 mbit optisk fiber...

Jeg kommer i øvrigt en del hos ScanNet, sååå!
Avatar billede nator Nybegynder
06. maj 2002 - 21:45 #14
praetorian>>> Jeg kender nogle stykker som er hosted hos Cliche.dk

For det første har de bøvl med deres servere og mail-system og for det andet er de så langsomme om at besvare supporten så det kan være lige meget! Deres service er i bund!
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. maj 2002 - 21:45 #15
nator> Jep jep, men tror nu alligele ikke på det med 6x155 Mbit og kan slet ikke se hvad de skal med de linjer, men hvis du tror på den, så fair nok.

Det ville dog virke ret prof om de opdateret deres egen side. Det kan du jo gøre, når du alligevel er inde hos dem næstegang.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. maj 2002 - 21:47 #16
praetorian> http://groups.google.com/groups?hl=da&group=dk.edb.internet.udbydere.webhotel - Søg på cliche og læs dig til hvad folk siger.
Avatar billede nator Nybegynder
06. maj 2002 - 21:49 #17
Tjaaa... jeg betaler 149 kr. pr. måned pr. webhotel hos dem og de penge er givet godt ud! Deres mail-servere er også dejlige hurtige....

For det meste er det firma kunder de hoster, og det er firma kunder der betaler fra 500 kr. og op efter pr. måned og som virkelig skal have noget kvalitet, så deres betalingssystemer og hvad de nu har, bare er oppe 24-7-365 :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. maj 2002 - 21:49 #18
nator> Hvad forventer man til 1,5 eller 20 kr. pr. måned, når disse penge skal betale husleje, linje, hardware, software, løn, tlf., administration m.m. :o)
Avatar billede nator Nybegynder
06. maj 2002 - 21:51 #19
bacardil>> Det er jo dét! =) Jeg kan ikke rigtigt se hvordan det skulle kunne løbe rundt for dem! Medmindre at deres server er en dedikeret server til 500 kr. pr. måned! :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. maj 2002 - 21:53 #20
nator> De tjener jo en del på flytninger, men det er jo kun i år, så om de lever om 2 år er det mest spændende..
Avatar billede proboss Nybegynder
06. maj 2002 - 21:55 #21
Problemet er at folk er lige glade med kvalitet de køber gerne et webhotel til 20 pr. md og så tror de at de har købt en guldbar 2 uger efter ser vi dem igen her inde hvor de nu sidder i en håbløs klemme fordi deres webhotel nu er ned for anden dag i træk.

folk tænker ikke på at det ikke er muligt at levere den service de forlanger til de penge
Avatar billede nator Nybegynder
06. maj 2002 - 22:00 #22
ScanNet er altid hurtige til at besvare mails og anden form for support. Men det er igen det, de henvender sig mest til store erhvervskunder der virkelig smider penge i kassen, såååå =)
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. maj 2002 - 22:07 #23
Jeps, så i dette tilfælde og mange andre af eks´s brugere er de ikke så fine *S*
Avatar billede praetorian Nybegynder
06. maj 2002 - 22:12 #24
Nu er problemet bare at der desværre er nogle af os der ikke har råd til at give mellem 150+ Kr om måneden for at få mail og Web hosted.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. maj 2002 - 22:18 #25
praetorian> Jeps, men der ligger også mange imellem der er ganske fine, men at gå efter de helt billige er jo ikke altid godt. Men hvis man kan leve med nedetid og så´n er det jo fint nok