Avatar billede arnoform Nybegynder
06. maj 2002 - 15:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Digital image recover

Hej derude
Jeg har lige været på en tur med mit digital Kamera, da jeg skulle indlæse billederne i morges fik jeg indlæst begge cards da jeg så skal åbne dem i f.eks photoshop siger den: Kan ikke åbne billed nr bla bla fordi der mangler en funktion af import af grafik.
Dette syntes jeg er rimlig kedeligt men det mærkelige af det er at billederne på det ene kort kan jeg godt åbne uden problermer.
Jeg har været rundt og søgt på nettet efter et program der kan genskabe billederne men det jeg fandt er kun til pc.  der er lidt lakrids da jeg sidder på mac.
Er der en eller anden der kender til et program der kan genskabe disse til mac??
Avatar billede seraphiel Nybegynder
06. maj 2002 - 15:23 #1
Hovsa..

- http://www.eksperten.dk/spm/207873

Luk lige et af dem..
Avatar billede Chewie Novice
06. maj 2002 - 15:34 #2
seraphiel>> det har jeg skrevet i det andet :o)
Avatar billede seraphiel Nybegynder
06. maj 2002 - 15:35 #3
chewie - Jeg skrev først her, lille ven.. :D
Avatar billede arnoform Nybegynder
06. maj 2002 - 15:37 #4
fejl
Avatar billede seraphiel Nybegynder
06. maj 2002 - 15:38 #5
Så er det jo iorden.. :)