Avatar billede nimmer_dk Nybegynder
06. maj 2002 - 09:25 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Navision 3.56.A - 2 papirbakker

Hej,

Er det muligt at få sine udskrifter fra 2 forskellige bakker, f.eks. sin faktura fra en bakke og en kopi fra en anden? Hvis ja, hvor ændrer jeg koderne?

Kim
Avatar billede frankmortensen Nybegynder
15. maj 2002 - 21:05 #1
Find ud af hvilken escape-sekvens din printer skal bruge for at skrive ud fra bakke 1 hhv. bakke 2.
Ret din printerdriver (i Navision) til med disse escape-sekvenser.

Frank
Avatar billede nimmer_dk Nybegynder
16. maj 2002 - 08:16 #2
Jeg kender godt koderne, men ved ikke hvor jeg skal indsætte dem?

Kim
Avatar billede amtoft Novice
30. juli 2002 - 17:29 #3
Fra Hovedmenu - vælg Design yderst til højre.
Vælg printere.
Find den printer du normalt bruger til udskrift.
Når den er markeret, trykker du CTRL+F3. Dette laver en kopi af printerdriveren.
Nu har du to forskellige drivere der begge peger på samme printer.
Du skal derefter rette i den ene af dem.
Tryk Enter på den, du vil rette.
I det nye billede der åbner, finder du nederst et felt, der hedder "Ret koder".
Inde på dette billede finder du en linie der hedder "Ny side" og en kolonne der hedder "Start" Her skal du rette i ESC-sekv.
Du "bakker ud" ved ESC og husk at svare ja til at gemme til slut.
Når du herefter udskriver, kan du vælge mellem de forskellige printerdrivere.
Avatar billede j112 Nybegynder
07. oktober 2002 - 01:16 #4
Som jeg læser dit spørgsmål drejer det sig om at du vil have samme job/rapport til at dele sig over flere bakker, og det kan man også.
Du kan i printerdrivere som amtoft skriver om lave 2 brugerdefinede koder, også give den hver sin kode for bakkerne.
På toppen af hver side (hovedeelemnt) vælger du så at "udskrive" den brugerdefinede kode som passer til siden.