Avatar billede kurtcobain Nybegynder
06. maj 2002 - 08:05 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Razz Jackrabbit 2

Kender i et sted hvor man kan downloade Razz Jackrabbit 2 ?
Avatar billede dmcn Praktikant
06. maj 2002 - 08:10 #1
Du tror ikke spillet er beskyttet af ophavsret ligesom alt andet? Hvilket betyder, at du skal KØBE det - ikke downloade det.
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 08:16 #2
Det er da et rimeligt gammet spil.. Det er det der spil med den der grønne kanin right? Hedder det ikke jazz jackrabbit? Det det kan jeg faktisk ikke huske!

http://www.jazzjackrabbit.com/

Her er måske noget!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
06. maj 2002 - 08:25 #3
jo, det er jazzjackrabbit... men jeg tror heller ikke det er gratis selvom det er gammelt.
Avatar billede dmcn Praktikant
06. maj 2002 - 08:25 #4
Om det er gammelt eller nyt betyder intet - det er stadig beskyttet af ophavsret, medmindre firmaet bag har opgivet den ret, og har de det kan man formentlig finde spillet på deres hjemmeside.
Avatar billede lykkeb Nybegynder
06. maj 2002 - 09:12 #5
Jeg kunne godt give dig en adresse at hente det fra, men da det ikke er tilladt her, så gør jeg det ikke, God Jagt.
Avatar billede outsider Nybegynder
06. maj 2002 - 09:40 #6
Det er Jazz Jackrabbit 1, der er gammelt, det er abandonware. Men 2´eren er noget nyere, de kan du helt sikkert ikke downloade lovligt.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
06. maj 2002 - 09:42 #7
outsider>> er det da mere end 75 år gammelt ?
Avatar billede kapla Nybegynder
06. maj 2002 - 09:46 #8
Du kan "downloade" det her: http://jazz2.godgames.com/demo.html :))
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. maj 2002 - 09:47 #9
outsider, Abandonware er et meget kontroversielt emne. Derfor skal du være MEGET påpasselig med at påstå et spil har fået "freeware" status. Det skaber hurtigt usande rygter.

Feks. er Jazz Jackrabbit IKKE freeware (abandonware). Ikke engang 1'eren.

http://www.freeoldies.com/screenshot.php3?ref=Jazz+jackrabbit

Spillene kan altså IKKE downloades gratis. Til gengæld kan de købes via http://www.epicclassics.com/

NanoQ

Avatar billede kurtcobain Nybegynder
06. maj 2002 - 21:25 #10
k..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. maj 2002 - 21:41 #11
tsk tsk...
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
06. maj 2002 - 22:20 #12
bad jo om et link..men det er jo "ulovligt" :<
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
06. maj 2002 - 22:22 #13
Avatar billede Chewie Novice
07. maj 2002 - 18:19 #14
http://www.eksperten.dk/spm/208454 er det lovligt ????????
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
07. maj 2002 - 18:21 #15
yes yes :) Skal bare have en email..ik andent