Avatar billede master_nemo Nybegynder
06. maj 2002 - 01:21 Der er 8 kommentarer og
5 løsninger

igen igen igen ...ja det er vudering..! :D

http://hosted.dailyrush.dk/thx/VS/
har lavet 3 andre designs, men jeg er rimelig tilfrads med dette :D
sig hvad i mener med det hele og halve :D
Avatar billede loonz Nybegynder
06. maj 2002 - 01:31 #1
Det ser da meget lækkert ud :D

/Loonz
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2002 - 01:33 #2
Der er et eller andet galt med proportionerne men jeg ved ikke lige hvad.
Avatar billede iq-n Nybegynder
06. maj 2002 - 03:01 #3
jeg ville sige den er lidt for lys. og så ville jeg gøre menubaren lige så lang som tekstfeltet.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
06. maj 2002 - 07:56 #4
hej master_nemo,

Jeg synes det er en pæn side, hvert fald det der er.

Jeg vil dog sige, at jeg syens det er alt for lyst med den hvide der.

så jeg ville lave baggrunden lidt mere mørk.

Men jeg ville også gerne have et par nisser på siden for den minder mig om jul med det hvide sne.

håber du kan bruge det...

// Henrik Henneberg
Avatar billede zyberdog Nybegynder
06. maj 2002 - 08:36 #5
Rimlig fedt design ... men ligesom de andre = Lidt for lys!
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 08:39 #6
Fed helt klart. JA!
Men som de andre den er ret lys, men det er småting jeg synes du skal rette. Jeg synes du skal beholde meget af alt det lyse, og så måske lade noget af "isen" sprede sig lidt mere til steder hvor der ikke er rammer!

Ellers super
/rasborg
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. maj 2002 - 19:18 #7
Syntes iden er okay.
Men den er udførst forkert, tror du har tænkt på noget nystabelse, ungt osv. men holder ikke.
Der mangler noget, farven den blå er ikke fed i denne sammenhæmg, du mangler noget mere grafik, en baggrund af grafik hvor så isen eller hvad det er dækker over, lidt svært at sætte ord på, men håber du forstår.
Det jeg tænker på af grafik er måske noget gitter værk hvor så isen er over på en eller anden måde :P
Eller måske nogle rør et eller andet, noget hightech agtig hvor så isen er over eller hvad det nu kan være.
Som det er nu er det for kedeligt og tamt.
Leg lidt vidre med det og jeg er sikker på du kan komme på noget fedt, hvis grafikken eller kreativiteten ikke stopper dig selvfølgelig ;)

/Michael Knudsen
Avatar billede oasen Nybegynder
06. maj 2002 - 20:39 #8
Aaaalt for mørk!
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
06. maj 2002 - 21:40 #9
hvordan kan du få det til at være for mørkt..?
Avatar billede waffe Nybegynder
07. maj 2002 - 10:39 #10
Indhold: 0 af 4*
Navigation: 4 af 4*
Design: 6 af 4*

Ialt: 10 af 12*

Jeg giver dig 2 extra * for at have sat mere tid i design end i indholdet...

//waffe
Avatar billede master_nemo Nybegynder
07. maj 2002 - 12:31 #11
ok, for 4'rde gang tror jeg, dropper jeg et design lol, jeg tror det her vil være for svært at bygge videre på, jeg har tænkt på noget i stil med www.enfest.com hvad siger i til det? eller skulle jeg prøve noget totalt experiementerende.....?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
07. maj 2002 - 12:31 #12
btw waffe, design er jo det vigtigste TIL EN VIS grad :D
Avatar billede master_nemo Nybegynder
07. maj 2002 - 23:43 #13
tak for svar :D