Avatar billede linform Nybegynder
06. maj 2002 - 00:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl på kabel ?

Jeg har etableret en ny forbindelse til en printer i netværk således:
På printerporten er tilsluttet en printerserver (N6125 10 Mbit) og denne er forbundet med kabel (RJ45) til switch. Til switch er også tilsluttet 2 stk. PC'ere.

Jeg kan ikke få forbindelse til printerserveren  ! Hvordan checker jeg, at der ikke er fejl på kablet ?
Avatar billede -123- Nybegynder
06. maj 2002 - 00:33 #1
det ved jeg ikke lige men du kan også prøve at låne et andet kabel og teste med det...

// CDK
Avatar billede linform Nybegynder
06. maj 2002 - 00:37 #2
Det prøver jeg i morgen !
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. maj 2002 - 06:39 #3
Få printserveren til at udskrive en test side/configurations side.

Her skulle oplysningerne om IP adressen gerne stå.
Avatar billede linform Nybegynder
15. maj 2002 - 12:37 #4
Kablet var OK
Fejl ikke fundet
Se nyt spørgsmål under Switch /router