Avatar billede pollux11 Nybegynder
05. maj 2002 - 22:19 Der er 3 kommentarer

Mouse Accel i Unreal Tournament - Tactical Ops

Hvordan får jeg fjernet accelerationen på min mus når jeg spiller ovennævnte spil under XP?
Jeg har slået acc fra i softwaren til min mus, men der er der stadig. Er der ligesom i CS nogle parametre man skal skrive i genvejen eller findes der et fix til det?
Avatar billede machine Nybegynder
06. maj 2002 - 08:56 #2
Her er hvordan jeg har gjort. uinstall alle dine muse driver så du har standart option inde i muse instillingerne.
efter det skal du trykke "makørpræcision" væk den er nede under "makørhastigheden"
makørpræcision svare så til acceleration.
Avatar billede pollux11 Nybegynder
06. maj 2002 - 14:38 #3
Jeg fandt en reg-fil et eller andet sted som påstod at klare opgaven inden jeg så svaret her. Det ser ud til at virke, så det er sikkert den samme som du linker til.