Avatar billede denboj Nybegynder
10. juli 2000 - 00:17 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Beta udgave af ny ekspert

Hejsa, betatesten af den nye ekspert er i gang og admin opfordrer til at mailsystemet bliver gennemtestet. Jeg har lagt et spørgsmål ind her som i gerne må kommentere og besvare alt hvad i lyster. Det kræver selvfølgelig at i lige først opretter jer som brugere og sender en ny bruger godkendelses mail afsted - Nå men jeg håber at der kommer rigtigt mange til huse

MVH Denboj
Avatar billede denboj Nybegynder
10. juli 2000 - 00:20 #1
Mente nok at jeg glemte noget her er den så http://194.255.24.70/spm/65 - Yes i læste rigtigt den nye ekspert kommer til at hedde 194.255.34.70 - Nej mon dog :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2000 - 00:50 #2
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=20138 omhandler også den nye Ekspert.
Avatar billede denboj Nybegynder
10. juli 2000 - 00:57 #3
yepper - Og nu er betatesten i fuld sving ;-)
Avatar billede denboj Nybegynder
10. juli 2000 - 01:04 #4
Kharder// Og som the man på website-vurdering må det da lige være noget for dig at være med til at teste den nye ekspert ;-)
Avatar billede prodic Mester
10. juli 2000 - 13:02 #5
nu skal jeg lige vide hvad der foregår!

man opretter sit bruger-nick og PW, som man altid har haft på den nuværende eksperten, fint nok - man skal så have tilsendt en mail, nu har jeg ventet 4 dage på den...hvor bliver den af?

Jeg har tidligere været inde under det navn jeg oprettede uden at få reply'et på den mail jeg skulle have modtaget....hvad er det lige der foregår? Er der nogen af Jer beta'ere der fatter det.

Eller hænger det stadigvæk sammen med den mangel på mails man ikke får?
Avatar billede denboj Nybegynder
10. juli 2000 - 13:23 #6
Næh. Jeg prøvede at oprette nogle nye kontoer på betaudgaven af eksperten for selv at svar på det spørgsmål jeg har lagt ind. Man skulle bruge forskellig mailadresse  på hver ny. På nogle af adresserne kom der fint mail igennem mens der på andre ikke kom nogen mails. Så jeg forstår det heller ikke. Admin på betaen sagde at det så ud til at fungere fra deres sender
Avatar billede denboj Nybegynder
10. juli 2000 - 13:28 #7
checkede lige en af de konti hvor bekræftelsen ikke kom umiddelbart. Den er kommet nu. lidt forsinket
Avatar billede prodic Mester
10. juli 2000 - 13:30 #8
hmm, hvis det fungere fra deres sender, så må de da havne et eller andet sted i verden! gad vide hvem der får dem?

har de fået løst deres problem på den her ekspert med udsending af mails eller er det kun mig der ikke får nogen?

jeg prøver sku at oprette en ny bruger på beta'en - de bliver slettet inden den bliver officiel ik'`?
Avatar billede prodic Mester
10. juli 2000 - 13:32 #9
jeg har som sagt ventet 4 dage....så lang tid kan det da ikke tage at sende en mail....
Avatar billede stigc Nybegynder
10. juli 2000 - 13:36 #10
jeg fik min efter 3-4 dage
Avatar billede denboj Nybegynder
10. juli 2000 - 13:56 #11
Vil lige gøre opmærksom på at min mail test i den nye ekspert er færdig. Jeg lader den lige stå i et par dage alligevel hvis der skulle være nogle der var interesseret
Avatar billede prodic Mester
10. juli 2000 - 14:00 #12
jeg vil gerne være med...men mangler sku lidt den mail jeg skal acceptere for at det virker.

denboj : kan du ikke rykke admin i ørene på beta'en og finde ud af hvor den bliver af?

what the fuck...nu ville jeg jo gerne lige have tilsendt brugernavn og adgangskode igen til min mail adr. men får at vide at jeg har opgivet nogle data som ikke findes i Databasen. Var det noget for admin på beta'en?
Avatar billede and_admin Nybegynder
10. juli 2000 - 15:34 #13
Vil I ikke prøve igen ? Jeg sidder selv i "beta"-versionen nu, og har ikke problemer. Lad mig høre når I har prøvet....;)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2000 - 15:59 #14
Der gik et stykke tid før mailen kom til mig, men så skete det også i 3 udgaver.
Avatar billede denboj Nybegynder
11. juli 2000 - 19:17 #15
Denne test er nu færdig og der er blevet oprettet en ny test - Så vil i ikke være så venlige at svare igen

MVH Denboj
Avatar billede denboj Nybegynder
11. juli 2000 - 19:18 #16