Avatar billede turbochip Nybegynder
05. maj 2002 - 15:57 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

TurboChip

Hej

Jeg ville gerne have en vurdering af denne her site: http://www.padel.dk/turbochip/index.htm . Hvad synes I? hvad kan gøres bedre?

MVh
TurboChip
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 16:19 #1
Popup'en i starten bør kun komme 1 gang. Læg en cookie når man har været der og tjek om den er der næste gang.

Flagene er noget gnidder, find nogle bedre.

Fjern den frameborder der er i framesættet, det ser amatøragtigt ud.

Det samme med det der foto af et atlaskort, der findes under "Forhandlere"

Det eneste der står under "Loven" er dette:

"I følge færdselsstyrelsen og miljøstyrelsen er dette indgreb direkte ulovligt. Og kræver fremstilling til syn"

Hvordan synes du selv det lyder? *G*

Hvad med at betale et professionelt webbureau for at lave siden? Så vil den heller ikke skræmme kunderne væk.
Avatar billede wispy Nybegynder
06. maj 2002 - 12:05 #2
Jeg giver el_barto ret i ALT hvad han skriver. Den er sgu lidt skidt lavet.

Jeg sidder ved en ældre skole-computer, som køre en opløsning på 800*600. DET er siden i hvert fald ikke optimeret til at kunne takle.

Alle de rammer, tabeller og standard-farver, ser altså ikke særlig godt ud.

Ja, du skrev at du gerne ville have en vurdering af siden. Og det fik du *S*
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
06. maj 2002 - 22:13 #3
så grimt som noget kan blive...
Avatar billede waffe Nybegynder
07. maj 2002 - 10:25 #4
Indhold: 3 af 4 *
Navigation: 3 af 4 *
Design: 0 af 4 *

I alt 6 af 12*

Dit site har en masse indhold hvilket trækker din karakter i en positiv retning... Men selve designet tja mange ord falder mig ind (Grimt, tåbeligt, klamt), men fordi jeg er i mit gode humør i dag... Så:
Hvis du vil have at folk vil besøge dit site igen... så gør noget ud af at give sitet et prof præg...

//MHV. en meget skuffet waffe... (over at noget så grimt stadig bliver lavet)
Avatar billede cmk30 Nybegynder
07. maj 2002 - 13:15 #5
Ja, det meste er jo blevet sagt!

Drop pop-up vinduet i starten! Det første jeg gør på sådanne sider er at løbe langt væk i den anden retning!!!
Din menu er helt til rotterne, den er uoverskuelig og undskyld mig, meget grim!

Prøv at løbe en tur på nettet og se hvad lidt realaterede sider ser ud og måske få noget insp. der!

Nu ved jeg ikke om det skal lægges ud på egent domæne, men så vil jeg foreslå dig at få en til at lave designet!

/cmk30 - www.Ver2l-studios.dk
Avatar billede foxwell Nybegynder
08. maj 2002 - 21:57 #6
cmk30 > se hvem der kaster med sten... ;)
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2002 - 21:59 #7
Kan godt lide dine telefonnumre:

Privat: ** ** ** **
Mob: ** ** ** **
Avatar billede foxwell Nybegynder
08. maj 2002 - 22:09 #8
de er næsten lige så gode som L'easy's "8x8" =)

stjerne, stjerne, stjerne, stjerne, stjerne, stjerne, stjerne, stjerne... og afslut med firkant.
Avatar billede roedz Nybegynder
09. maj 2002 - 15:38 #9
DU kan da ikke skrive "modtage en gratis prisliste" Der er da ikke nogle der gider betale for en.

//Roedz