Avatar billede arne_ Nybegynder
05. maj 2002 - 15:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opdateringer

Hvad hedder de opdateringer til windows 98 version 1 og 2, som er mest nødvendige for at systemet kan køre. Jeg skal nemlig hente dem til en kammerat som ikke har internet, og aner ikke hvad de hedder. Jeg ved godt at de kan hentes på microsoft hjemmesiden og andre steder, men det jeg er interesset i og vide er hvad hedder de, og evt. hvor de kan hentes.
Vh Arne
Avatar billede hotcut Nybegynder
05. maj 2002 - 15:32 #1
Service Packs
Avatar billede arne_ Nybegynder
05. maj 2002 - 15:38 #2
Er det, det hele??
Avatar billede summer Mester
05. maj 2002 - 15:45 #3
Det kan du ikke. Windows opdateringer hentes bliver specielt tilpasset den computer de hentes ned til.
Avatar billede hotcut Nybegynder
05. maj 2002 - 15:51 #4
du kan godt hente service pack'sene ned for sig; de installerer det du har brug for...
Avatar billede summer Mester
05. maj 2002 - 16:14 #5
hotcut, så fortæl da lige manden hvor.
Avatar billede arne_ Nybegynder
05. maj 2002 - 16:36 #6
Jeg hente nogle service packs ned og installerede dem. Der var godt nok en del læsning omkring den enkelts servise packs virkemåde. men det virker. Man kan altså godt hente opdateringer ned i enkelte dele :-). Tak for svarene
Avatar billede summer Mester
05. maj 2002 - 16:48 #7
OK, så blev jeg så klog :) Håber det virker.