Avatar billede boxter Nybegynder
05. maj 2002 - 13:53 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Indsætte et billede i Excel regneark, ved brug af formel

Jeg har et stort problem i Excel.
Jeg har brug for at indsætte forsk. figurer / grafik i et regneark, jeg bruger formlen Hvis / IF som laver nogle beregninger som betyder at jeg i et felt får udlæst et bogstav. Dette er meget godt men jeg har brug for at indsætte grafik i stedet.
Jeg ved ikke om jeg er præcis nok i formuleringen, ellers spørg uddybende

TK
Avatar billede janvogt Praktikant
06. maj 2002 - 00:44 #1
Jeg har lavet et eksempel, som jeg tror løser dit problem.
Interesseret så send en mail eller opgiv mail-adresse.
janvogt@esenet.dk
Avatar billede bak Seniormester
06. maj 2002 - 01:12 #2
Jan, send venligst tommybak@netscape.net
pft Bak
Avatar billede rvm Nybegynder
06. maj 2002 - 09:27 #3
Du må også meget gerne sende eksemplet til mig *S*
rvejemad@sca.csc.com
pft Richardt
Avatar billede boxter Nybegynder
06. maj 2002 - 09:45 #4
Hej Jan
Jeg har prøvet at sende en mail på janvogt@esenet.dk.
Men mailen fugerer ikke
TK
Avatar billede ransborg Juniormester
06. maj 2002 - 10:22 #5
Jan,
jeg er også meget interesseret
claus@sickmann.dk

Mvh
Claus
Avatar billede sorensfar Nybegynder
14. maj 2002 - 23:15 #6
JAn->
Kan man stadig nå at tilslutte sig køen af måbende beundrende fans :o)
greven@image.dk
Avatar billede janvogt Praktikant
15. maj 2002 - 08:31 #7
Boxter, fik du det til at virke?
Kan du ikke afslutte spørgsmålet, så vi kan få det fjernet fra "åbne".

Sorensfar> Jo da, stil dig bare op i køren :-) Er det bare almen beundring eller ønsker du at opnå noget, f.eks. den fil de andre har fået?
Avatar billede rvm Nybegynder
15. maj 2002 - 08:35 #8
Hej janvogt - jeg har desværre ikke modtaget din fil - er det muligt du kan sende den igen?

pft Richardt
Avatar billede boxter Nybegynder
15. maj 2002 - 11:32 #9
Hej Jan.

Jeg kan desværre ikke få det til at virke, men du skal have point.
Kan du hjælpe med resten, stiller jeg gerne med flere point
Avatar billede janvogt Praktikant
15. maj 2002 - 12:07 #10
Hvad var problemet?
Avatar billede boxter Nybegynder
15. maj 2002 - 13:11 #11
Jeg kan ikke få det til at virke på hele arket, og med forsk. "figurer"
Avatar billede janvogt Praktikant
15. maj 2002 - 13:41 #12
Mit eksempel indsætter og fjerner blot et enkelt billede ud fra en celles værdi.
Avatar billede boxter Nybegynder
15. maj 2002 - 13:53 #13
Jeg har brug for indsættelse af 3 billeder, gældende for et helt ark.
Alstå alt efter udsagn, skal der komme forsk. billeder i felterne
Avatar billede janvogt Praktikant
15. maj 2002 - 14:07 #14
Som jeg vist tidligere har skrevet, kan du bare udvide koden.
Tryk ALT+F11 for at se koden.
Prøv evt. at sende mig din fil eller en eksempel-fil, hvor du nøjagtigt beskriver, hvor, hvordan og hvornår billederne skal indsættes.

janvogt@esenet.dk
Avatar billede k_skriver Juniormester
08. september 2011 - 09:44 #15
Hej, Selvom dette er en gammel tråd vil jeg høre om nogen har et eksempel de kan sende til mig? (skriver1977@gmail.com)

Se evt mit spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/930797
og tråden her, som jeg også troede kunne give mig svaret: http://www.eksperten.dk/spm/900368

Men endnu har jeg ikke fået løst problemet/udfordringen.