Avatar billede webtoday Nybegynder
05. maj 2002 - 13:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Feedback Tak

Hejsa kan jeg få lidt feedback til farverne og selve sammensætningen

http://www.fiskergodt.dk/test.htm

Avatar billede vela Nybegynder
05. maj 2002 - 13:40 #1
den er da ok men på midten mangler der noget farverne er fede men prøv at arbejde men noget grafik!
Avatar billede flash-man Nybegynder
05. maj 2002 - 13:41 #2
Der er ikke så meget at sige, farverne passer og siden bliver sikkert udemærket når der kommer tekst på, men indtilvidere er der vist ikke rigtig noget at klage over, forundtagen navnet: FiskErGodt.dk

Rettelse.. Fisk er ikke godt! Det stinker og smager af ********

Så det var vist alt fra mig c",)

</FlashMan!>
Avatar billede jakoba Nybegynder
05. maj 2002 - 14:13 #3
Dejligt domænenavn :-))

Knap så dejlig side. Du er MEGET afhænging af at din tekst vises i samme størrelse i alle browsere og på alle skærme. En svagtseende der ønsker fonten større vil fx miste bagenden af 'rundfisk' fordi ordet fortsætter ud i det hvide.

Den er generelt køn at se på; men den buede afskæring i overskrifterne tilhøjre passer ikke ind i resten.

Din knaldsort/kridhvid kontrast er vist også lovlig stærk. hvad med nogen mere havagtige farver.

mvh JakobD
Avatar billede webtoday Nybegynder
05. maj 2002 - 14:58 #4
så er der kommet lidt ændringer
Avatar billede hmm10 Nybegynder
05. maj 2002 - 21:17 #5
originalt :)
07. maj 2002 - 19:04 #6
Hej,

Jeg kan faktisk godt lide den måde du har lavet det på indtil videre, farverne spiller godt ind. Men det er svært at vudere når det kun er et billede,.

1.    Der er meget indhold i din meneu, det gør dt uoveskuligt.

2.    fiske logoet er flot, men i selve toppen er der får meget luft. Prøv at lave et eller andet, men pas på det ikke går ud over loadtiden

Som hmm10 siger, det er nået der er set før, men man kan sagtens drikke af det samme glas 2gange i træk ;).

/Casper – http://enter-s.dk
Avatar billede md_craig Nybegynder
08. maj 2002 - 17:28 #7
grafiken er lidt gnidret, kan du gøre den lidt skarpere så ville det være perfekt, for så er den ok
Avatar billede o0flash0o Nybegynder
13. maj 2002 - 01:06 #8
"er"'et i "Fisk er godt" kunne godt være lidt større. Jeg håber du vil benytte frames i din opsætning, da menu'en tager lang tid at vise (på et 56k-modem). Når musen holdes over menu'en (i explorer 6) kommer det der gem-ikon frem og dækker dit logo. Hvad med et billede af en fisk? Og hvad med et motto (f.eks. Fisk er godt - stedet hvor du kan...)
Avatar billede o0flash0o Nybegynder
14. maj 2002 - 22:43 #10
Billedet med fiskerbådene er godt, men det er måske lidt dystert med den gradient. Den sidste derimod, er virkelig god! Men det hjælper jo også når man ser lidt af indholdet på siden. Den tykkere beige farve i buen er en god idé, den lyser billedet op og, som det kan ses, giver plads til et par "hurtig"-knapper.
Men for at vurderer alle 3 sammenhængende burde putte lidt indhold i de 2 første. Min umidelbare reaktion er, at den sidse er den bedste.
Du kunne prøve at lave overskrifterne til højre (den beige firkant) være silhuetten af en fisk, men det er måske at skære det for meget ud i pap?!?
Kan du lave overgangen mellem den øverste bue og menu'en til venstre mere glidende? Det ville se lidt bedre ud.
Avatar billede md_craig Nybegynder
16. maj 2002 - 10:33 #11
Opsætningen i denne er efter min mening regtig god.

http://www.fiskergodt.dk/fisk1.jpg

der mangler dog lidt gejl i toppen. og jeg ville synes det var en gor ide at smide fiskekutteren fra:

http://www.fiskergodt.dk/test.gif

på samme måde. !!! får du det lavet så synes jeg bare det er at gå i gang.... med siden altså

;)