Avatar billede ubbe Nybegynder
05. maj 2002 - 13:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

IIS vs Router!

Hvad skal der til af opsætninger for at brugere udefra det store internet kan se det jeg har lavet på min webserver...

Jeg har en cisco Router, er der nogle specielle porte der skal stå åbne eller konfigurationer der skal til for at det virker?

HELP!

På forhånd tak
Thomas
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 13:30 #1
port 80 skal være åben og så skal du have en rigtig adresse på internet siden, som konverteres til den adresse du har på indersiden.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 13:31 #2
Men jeg kender ikke noget til din router.
Avatar billede ubbe Nybegynder
05. maj 2002 - 13:32 #3
Altså jeg har bare tænkt mig at folk indtil videre bare skal kunne komme i kontakt med webserveren ved at bruge min statiske ip til inettet...

Port 80 er åben, men er der ikke nogle...

Hvor og hvordan laves denne konvertering???
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 13:33 #4
Jeg ved ikke om du kan det  med din router. Jeg har en internet gateway hvor det sker i. Men det er noget andet.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
05. maj 2002 - 13:34 #5
Dette spm er blevet besvarret mange gange på eksperten.

Behold dine point, og prøv at kigge lidt længere nede i denne kategori
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 13:35 #6
go' idé.
Avatar billede ubbe Nybegynder
05. maj 2002 - 13:39 #7
Kan du give mig svaret da?
Gider ikke lede har travlt, skal aflevere teknologi rapport imorgen, og vil egentlig bare have det her til at virke...
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 13:46 #8
Når spørgsmålet er besvaret flere gange kan du da ikke forvente at få andre til at lede efter det for dig. Det skulle vel ikke være så svært at finde så. Du må gerne lige afvise mit svar jeg kom til at lave. Det var en fejl.
Avatar billede ubbe Nybegynder
05. maj 2002 - 13:50 #9
Næææ jeg regnede med at der var nogle eksperter der kunne svare, selvom de har svaret på det 1 million gange...
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 13:51 #10
Det vil de åbenbart ikke.
Avatar billede ubbe Nybegynder
05. maj 2002 - 13:53 #11
Næææ men tak for hjælpen anyway!
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 13:55 #12
FOrkert. Jeg skulle jo ikke have de point. Jeg opretter et spørgsmål så du kan få dem igen.