Avatar billede mck Nybegynder
09. juli 2000 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHP sider på nettet gerne danske

Hejsa folkens, jeg ville høre, om nogen vet. kunne skrive en masse gode php sider, hvor man kan læse, jeg er ellers typen der siger "learning by doing" men det holder sgu ik mere, det var kun med html jeg kan det :-)

siderne må meget gerne være danske
plz hjælp mig.

En anden ting, nogen som gider være vores backup mand for PHP ???

en anden ting er denne.

<? $fil = file("quote.txt"); for($i = 0; $i < count($fil); $i++) { $array[] = $fil[$i]; } srand((double)microtime()*1000000); $rand = (rand(0,(count($array)))); echo $array[$rand]; ?>

den virker ikke, hvad er der galt? den skriver ik nogen fejl, men heller ik noget på selve siden. og ja der er en fil som hedder quote.txt hvor der står 5 linjer i!!!

håber i kan hjælpe mig
Avatar billede limemedia Nybegynder
09. juli 2000 - 15:39 #1
Hvad er det der ikke virker, hvad skriver den eller hvad ?
Avatar billede mck Nybegynder
09. juli 2000 - 15:41 #2
Problemet er at den ikke skriver noget som helst i htm siden!
:((
Avatar billede jub Nybegynder
09. juli 2000 - 17:27 #3
Hej, istedet for en hjælpeside, jeg vil gerne hjælpe, find mig på ICQ. 73738001. Jeg er også i gang med en hjælpe side på dansk. Overstående kode ser rigtig nok ud for mig, når jeg sådan lige kigger hurtigt på den, men jeg vil lige kigge lidt nærmere på den, og evt. lige rette den. Jeg tror du mangler en Fopen et sted, der åbner og læser filen, men har du adgang til MySQL er det en del nemmere at lave :)

Ang. de danske sider kommer lige en lille liste:

www.mbn.dk
www.anything.dk
www.php.dk
www.razor.dk
www.php-center.dk
www.dk.php.net

Det burte give mig de 30 points :o)

Mvh. Daniel Bahl Jensen.

Avatar billede mck Nybegynder
09. juli 2000 - 22:06 #4
ja det har jeg
Avatar billede jub Nybegynder
10. juli 2000 - 02:16 #5
Hmm, find mig lige på ICQ, det er lidt nemmere at rette det der :)