Avatar billede hviid24 Nybegynder
04. maj 2002 - 03:37 Der er 4 kommentarer

Nyt program kan ikke starte' da denne mangler:MSVBVM60.dll

Undskylder hvis dette forum (generelt) er forkert for følgende spørgsmål. !
Har lagt dir. connect ind på comp. og når jeg prøver at starte programmet siger den, at en nødvendig (dll)fil
(MSVBVM60.dll) blev ikke fundet.
Hvad er det for en fil, som er forsvundet ud af den blå luft´, og hvordan får jeg den igen+, så jeg kan køre Dir. Conn..?
Hvis der desværre er udeladt vitale / afgørende info / detaljer, for at kunne hjælpe på ovennævnte problem, må i lige poste et indlæg.
På forhånd' mange tak for hjælpen.
Telefon: 60669012 (ring evt.)
Avatar billede avlund Nybegynder
04. maj 2002 - 03:54 #1
Du skulle vist finde hvad du søger her.

http://www.milori.com/developer/runtimes/
Avatar billede pft Nybegynder
04. maj 2002 - 07:58 #2
Avatar billede hviid24 Nybegynder
06. maj 2002 - 13:09 #3
Tak for svarene.
Når jeg har taget den ned i Zip. file, og skal pakke den ud i Win zip (extrakt), kommer den med at den vil pakke den ud til: c:\windows\TEMP, men er det ikke en system fil i Windows, eller er det det rigtige sted og pakke den ud til.(c:\windows\TEMP) ?
På forhånd tak.
Avatar billede avlund Nybegynder
06. maj 2002 - 19:33 #4
Nej, TEMP er bare dit TEMPorary, altså midlertidige, dir. Bare lad den pakke ud dér, det sker der ikke noget ved.