Avatar billede roedz Nybegynder
03. maj 2002 - 15:36 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Eksameprojekt ...

Kan jeg ikke få jer til vurdere designet på denne side:

http://www.9ia.dk/net_dk/

På forhånd tak!

//Roedz
Avatar billede vela Nybegynder
03. maj 2002 - 15:40 #1
dau jeg køre med opløsning 600*800 og jeg kan ikke se det øverste banner og så syntes jeg at billede på midten ikke ligner noget der har med netværk at gøre! det er en mus..
hmm nåreeee det er en mus der bliver fanget at et net (netværk) cool
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
03. maj 2002 - 15:41 #2
Teksterne skal formatteres, evt. med verdana.
Forside billedet (det lyserøde) passer slet ikke med sidens farver.

Men bortset fra det er den ganske nydelig.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
03. maj 2002 - 15:42 #3
Den er da rigtig cool.. Kan godt lige stilen.. Og farverne.. Det eneste jeg lige hurtigt kan komme på, er at der mangler et link til forsiden.. Sad lige og ledte efter det, men fandt det aldrig..
og så skregerne under linkne i menuen.. De er lidt for tygge hvis de skal side så tæt på den hvide baggrund lidt længere nede..

/Nicklas B.
Avatar billede roedz Nybegynder
03. maj 2002 - 15:42 #4
siden er lavet til en opløsning på 1024 x 768 - glemte jeg lige at skrive - sorry :)
Avatar billede roedz Nybegynder
03. maj 2002 - 15:43 #5
pelkjaer --> tekst er formateret, via css!!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
03. maj 2002 - 15:45 #6
roedz>>Så er det ikke alle sider det virker på, kun forsiden ser det umiddelbart ud til.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
03. maj 2002 - 15:45 #7
Bare et lille spørgsmål.. Hvad forstiller det der ikon du har vaglt at sætte i adresselinien i stedet for E-ikonet??
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
03. maj 2002 - 15:47 #8
Siden er ikke for køn i NS 6 og helt galt går det i Opera 6.
Avatar billede roedz Nybegynder
03. maj 2002 - 15:53 #9
Så er teksten fomateret, og der er kommet et link til forsiden!
04. maj 2002 - 18:19 #10
Hvis det er et eksammes projekt, ville det nok pynte ekstra på karakteren at lave den valid :)?
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.9ia.dk%2Fnet_dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline

Casper // http://ildstorm.dk
Avatar billede waffe Nybegynder
07. maj 2002 - 10:45 #11
Indhold: 1 af 4*
Navigation: 3 af 4*
Design: 3 af 4*

Ialt: 7 af 12*

Notater: Lidt indhold ville gøre underværker håber ikke du vil aflevere den sådan som den er nu?

//waffe
Avatar billede roedz Nybegynder
10. maj 2002 - 16:54 #12
Waffe --> Vi har kun lavet af 5-10% af siden!