Avatar billede wanix Praktikant
03. maj 2002 - 13:05 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Matematik

Hej det er ikke lige et IT spørgsmål. Jeg vil bare lige høre, om der er andre end mig. Der syntes problemregningen i matematik 2002 9. klasse folkeskolen. Var svær... Jeg har lavet andre eksamens sæt. Men syntes den her var meget sværer???

Hvad syntes i??
Avatar billede j0ker Nybegynder
03. maj 2002 - 13:14 #1
Det skal jo også være svært :o)
Hvad handlede den om?
Avatar billede everquest Nybegynder
03. maj 2002 - 13:16 #2
jeg fik ikke problem regning men det andet var noglelunde
Avatar billede everquest Nybegynder
03. maj 2002 - 13:17 #3
det bliver meget være på mandag
Avatar billede Chewie Novice
03. maj 2002 - 13:19 #4
Findes der et på nettet hvor man kan se opgaven ??? så vi andre ka giv vores bud
Avatar billede j0ker Nybegynder
03. maj 2002 - 13:20 #5
chewie: Hvad tror du selv?? Så ville den nok være lidt for let, hvis man kunne sidde og øve sig inden man skulle til eksamen, ikk?!
Avatar billede everquest Nybegynder
03. maj 2002 - 13:20 #6
chewie>nope
Avatar billede wanix Praktikant
03. maj 2002 - 13:20 #7
Er det da ikke nogle gode emner til stilen?
Avatar billede everquest Nybegynder
03. maj 2002 - 13:24 #8
er det fristil på mendag eller...
Avatar billede everquest Nybegynder
03. maj 2002 - 13:24 #9
mandag
Avatar billede cautoo Nybegynder
03. maj 2002 - 13:24 #10
Jeg synes ikk den var svær!! men der ernok nogle faldgrupper
Avatar billede wanix Praktikant
03. maj 2002 - 13:26 #11
Nej. Det er det der hæfte med en  fem seks emner i. Ved ik lige hvad det hedder....

jamen hvi han gerne vil se den. Kan det da være at der er en der har taget den med hjem. og vil scanne den ind???
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
03. maj 2002 - 13:27 #12
Nogle af opgaverne var pænt svære....ret hustlet indledte de med en "funky" opgave...det er ellers god orden at den første opgave indledes med noget ALLE kan finde ud af...Tror nogle glemte at man ikke bare kunne trække de 2 årstal fra hinanden men at man også skulle trække yderligere 7 fra idet der var en periode hvor der ikke hvor noget slot...!

-Jonas
Avatar billede everquest Nybegynder
03. maj 2002 - 13:27 #13
nå nu vil jeg ind og spille cs
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
03. maj 2002 - 13:28 #14
wanix > Nu er det ikke lige sådan at man må tage den med hjem *Gg*
Avatar billede j0ker Nybegynder
03. maj 2002 - 13:35 #15
Hvilken karakter får i?? :o)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
03. maj 2002 - 13:38 #16
j0ker-> Hvordan vil du have vi skal kunne sige det.. Den skal da først sendes til en sensor.. Men hvis du mener hvilket system de kører efter er det 13 tals systemet..

Syntes ikke den var SÅ svær.. Men jeg har da nok fået lavet nogle gode fejl..
Det var nogle lette stykker, syntes jeg, men det var meget med en masse man skulle huske, og en MASSE tal der skulle lægges sammen.. Men det er jo lidt lettere når man har computeren at skrive de numre ind på.. Så husker den det jo..
Avatar billede nuki Nybegynder
03. maj 2002 - 13:42 #17
Den var alt for nem hvis man sammenligner den med den der var sidste år.
Avatar billede cautoo Nybegynder
03. maj 2002 - 13:45 #18
sidste år var den med vandet ikk?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
03. maj 2002 - 13:48 #19
jo, og det der hus.. tror jeg..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
03. maj 2002 - 13:49 #20
En eller anden klub..
Avatar billede wanix Praktikant
03. maj 2002 - 13:50 #21
Jo man må gerne tage den med hjem. HHvis man bliver siddende til de fire timer gået.