Avatar billede jsn Nybegynder
03. maj 2002 - 11:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp min comp fruser

hjælp min comp fryser når jeg spiller dod, cs og delta force 3 o.s.v.

min comp..
t-bird 1400
512 ddr
geforce agp v6600
bundkort chaintech 7vjd2 med onboard lyd fra    c-media (5.1)
stømfors. 431 watt fra enermax
har hentet de sidste nye drivers + 4in1
os me.

den eneste fejl lor... melder om er
ACPI IRQ-holder til PCI IRQ-styring    ACPI\*PNP0C0F\00000002    22
men kan ikke rigtig finde ud af hvor f..... jeg ændre det ude i bios fra at bios styre det til os gør..
Temp på cpu og grafik er ok
på forhånd tak
Avatar billede tax Nybegynder
03. maj 2002 - 11:23 #1
Hvad er temp? alt over 65 grader er for varmt for athlon

Prøv desuden at udelukke din RAM, hvis du har flere blokke.

Prøv også at installere ny bios. Defaultopsætning burde være ok med win.
Avatar billede brandrup Nybegynder
03. maj 2002 - 11:26 #2
Winme kan også være problemet
Avatar billede skovl Nybegynder
03. maj 2002 - 11:28 #3
den ene ram-blok på dit grafik kort
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. maj 2002 - 11:34 #4
når der står
ACPI IRQ-holder til PCI IRQ-styring    ACPI*PNP0C0F0000002    22
er det næppe noget med Rammene - men noget med resscourcekonflikt!!
desværre aner jeg ikke hvordan man ændrer det! men det er der en masse andre herinde der gør :0)
Avatar billede jsn Nybegynder
03. maj 2002 - 14:15 #5
THX..

Jeg prøvede for en god ordens skyld at installere bios´en igen ser ud til at det hjalp ved sgu ikke hvad der gik galt første gang men tak