Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
03. maj 2002 - 09:03 Der er 5 kommentarer

MIDI-editor

Leder efter et program, hvor man kan åbne midi filer og ændre på hvilken midipatch, der anvendes til at afspille hver kanal. Evt. også hvor man kan skifte hver midikanal ud med en sample.
Har prøvet i fruity loops, men når jeg har ændret hvilket instrument i midi-banken hver kanal skal spilles med, kan den sgu ikke huske på det, og hopper tilbage til at afspille med den oprindelige kanal. Så hvis der er nogen der kan hjælpe med det problem er det vel også point værd.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
03. maj 2002 - 09:08 #1
Hvis du har mulighed for at bruge Cakewalk eller Cakewalk Sonar, så kan de det.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
03. maj 2002 - 09:09 #2
Der kan du bruge soundfonts som samples, i stedet for standard mide-lyde.
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
03. maj 2002 - 13:40 #3
skal lige undersøge sagen...
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
07. maj 2002 - 14:23 #4
sprutnik>> Cakewalk er perfekt, fik det demonstreret. Så det skal jeg jo nok ha' kigget nærmere på. Smider du et svar?
Avatar billede sprutnik Nybegynder
08. maj 2002 - 12:44 #5
God fornøjelse med det.