Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
02. maj 2002 - 17:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Executering af Fil i net :o)

Jeg har dette problem.

Private Declare Function ShellExecute Lib "shell32.dll" Alias "ShellExecuteA" (ByVal hwnd As Long, ByVal lpOperation As String, ByVal lpFile As String, ByVal lpParameters As String, ByVal lpDirectory As String, ByVal nShowCmd As Long) As Long

ShellExecute(Me.hWnd, vbNullString, "C:ips.txt", vbNullString, vbNullString, vbMaximizedFocus)

Det den så fortæller mig er at:

C:WindowsApplication1Form1.vb(177): 'hWnd' is not a member of 'WindowsApplication1.Form1'.

Det forstår jeg ikke, alle andre siger det virker 100% men ikke hos mig.

På Forhånd Tak :o)
Avatar billede nico26 Nybegynder
03. maj 2002 - 00:08 #1
skift Me.hWnd ud med Me.Handle
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
03. maj 2002 - 08:14 #2
Jeg får så denne fejl

C:WindowsApplication1\Form1.vb(188): Value of type 'System.IntPtr' cannot be converted to 'Long'.
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
05. maj 2002 - 16:33 #3
Lukker spøgsmålet, eftersom jeg ikke har fået hjælp nok
Avatar billede nico26 Nybegynder
05. maj 2002 - 20:22 #4
Prøv Me.Handle.ToInt64() - så får du da en long.
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
05. maj 2002 - 20:59 #5
Duede ik :o)

Kontakt mig på 37366562 ICQ

skal aflevere projected imorgen, og mangler kun det for at få det hele til at virke.. det er noget værre skod