Avatar billede team-maesta Nybegynder
02. maj 2002 - 14:31 Der er 77 kommentarer og
1 løsning

Logo...

Hejsa...

Jeg søger en som kan lave et logo som SKAL passe til:
www.friserverplads.dk/r2e

Der skal stå: CiA -Danish Counter-Strike clan

Lav logoet som i vil...bare det passer med mørke farver, som på: www.friserverplads.dk/r2e

Størrelse: Bare det passer til designet..Kender ikke størrelsen.

Håber nogen vil hjælpe..
Avatar billede zob Nybegynder
02. maj 2002 - 14:53 #1
Skal jeg komme med et forslag???
Den der inro tager noget tid lav on funktion som hedder skip intro den tar ret lang tid at loade så funtionen skal også være der mens den loader
Avatar billede zvansen Nybegynder
02. maj 2002 - 15:08 #2
skal der laves et forslag til en anden side??

eller et top banner www.friserverplads.dk/r2e til som er lige så bredt som alt det andet??
Avatar billede team-maesta Nybegynder
02. maj 2002 - 15:28 #3
Der skal laves et logo/topbanner til selve siden..

IKKE til introen..

Håber i vil/kan hjælpe..
Avatar billede zvansen Nybegynder
02. maj 2002 - 15:34 #4
okay..

der står bare r2e rapture, så jeg troede ikke at det var CiA ;)

kan desværre ikke lige finde tid lige foreløbig (måske) men jeg håber der er en der har tid, som laver noget godt til dig...

Held og lykke..
Avatar billede team-maesta Nybegynder
02. maj 2002 - 15:39 #5
OKi..tak for det..

Jeg søger blot et logo som passer til selve designet..

Ret enkelt ;)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. maj 2002 - 17:06 #6
okay jeg ser nok lige på det
Avatar billede team-maesta Nybegynder
02. maj 2002 - 21:35 #7
Oki..Lyder godt chokobear_dk

Håber at høre fra dig..
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. maj 2002 - 21:38 #8
kan du sige hvor bredt det er
Avatar billede team-maesta Nybegynder
02. maj 2002 - 21:40 #9
Nej..har nemlig ikke selv lavet det ;(

Kan du prøve at "skyde" dig ind på en størrelse?
Avatar billede djdark Nybegynder
02. maj 2002 - 21:43 #10
I skal passe på ham....for han snyder folk...har stadig ikke fået penge for et design som vi lavede til ham....
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. maj 2002 - 21:45 #11
tja jeg prøver
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. maj 2002 - 21:45 #12
men 35 point det er ikke meget for et logo
Avatar billede zvansen Nybegynder
02. maj 2002 - 21:48 #13
nej det vil jeg nu også mene..

men trækker mig lige ud af dette spørgsmål da jeg ikk har tid :)

men ja, hvis han ikke har givet djdark point endnu, så pas da lidt på, medmindre i gerne vil hjælpe uden belønning af fiktive point :D

peace out...
Avatar billede team-maesta Nybegynder
02. maj 2002 - 21:49 #14
Ved jeg godt..men har desværre ikke flere..

Håber du vil hjælpe.. ;)
Avatar billede djdark Nybegynder
02. maj 2002 - 21:50 #15
Så må du jo bare oprette en ny bruger sopm du plejer!!!!!!!!!!
Avatar billede team-maesta Nybegynder
02. maj 2002 - 21:52 #16
tak?
Avatar billede team-maesta Nybegynder
02. maj 2002 - 21:55 #17
Nu er jeg ikke helt med der..

Jeg har aldrig oprettet et spm. hvor djdark har været indblandet..
Avatar billede djdark Nybegynder
02. maj 2002 - 21:58 #18
Det var ikke point zvansen....han ville betale for et design til samme side...og jeg gik igang men har ikke hørte så ikke mere fra ham!!!!

Og så var det oxo en anden bruger jeg svarede på....men du kan se spm`et her www.eksperten.dk/spm/189346
Avatar billede zvansen Nybegynder
02. maj 2002 - 21:59 #19
det ved jeg så intet om og gider egentlig ikke til at tjekke eller noget..

det må blive mellem jer og andre evt. indblandede...

jeg sagde bare også at folk skulle være opmærksomme...

intet personligt da jeg ikke kender dig :)
Avatar billede djdark Nybegynder
02. maj 2002 - 22:00 #20
Det var heller ikke mig men mig det var atf_NOVA....og mig og atf_NOVA arbejder sammen så derfor ved jeg du tager røven på folk....
Avatar billede team-maesta Nybegynder
02. maj 2002 - 22:01 #21
Jeg kan ikke se hvad dette har med mig at gøre?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. maj 2002 - 22:02 #22
hmm det er sku da ligemeget nu
Avatar billede djdark Nybegynder
02. maj 2002 - 22:02 #23
Ja ja men det er oxo helt op til jer selv.....jeg har bare advaret jer nu :o)
Avatar billede team-maesta Nybegynder
02. maj 2002 - 22:02 #24
Men -hvad har det med mig at gøre nu?
Avatar billede djdark Nybegynder
02. maj 2002 - 22:07 #25
Tjooooo at man betaler for det man har bestilt OG at man ikke bare opretter bruger som det passer dig bedst....
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. maj 2002 - 22:18 #26
Avatar billede cdc Novice
02. maj 2002 - 23:23 #27
hvor skal dit topbanner plaseres....?

/cdc
Avatar billede cdc Novice
02. maj 2002 - 23:24 #28
choko-Z se farverne.......det kan du ikke være bekendt at lave til den side når den er lavet i blå nuancer :o)

/cdc
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. maj 2002 - 23:25 #29
ovenover det firkantede billede han har lavet, altså aller øverst
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. maj 2002 - 23:26 #30
ja jeg har brugt en time på at finde den rigtige nuance, men jeg kan ikke finde den rigtige, det det var bare en prøve
Avatar billede cdc Novice
02. maj 2002 - 23:27 #31
Størrelsen er 785x53 hvis den skal placeres i rammen omkring der der i dag er logo
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. maj 2002 - 23:29 #32
HMM men den skal ligge ovenover den ramme
Avatar billede cdc Novice
02. maj 2002 - 23:29 #33
Nu er den jo lavet så den passer i 800x600, og det vil jo ødelægge en del hvid det kommer et stort banner ovenover, når det andet ser ud som det gør, så skulle han jo have haft et helt andet design fra starten.

/cdc
Avatar billede cdc Novice
02. maj 2002 - 23:30 #34
så kommer der jo til at sto r2e rapture flere gange.........?!

/cdc
Avatar billede cdc Novice
02. maj 2002 - 23:31 #35
djdark.......jeg har fået mine points fra ham, så mig har han ikke snydt

/cdc
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. maj 2002 - 23:32 #36
hmm ja du siger noget cdc. men øverst står der at den skal ligge øverst som et top banner
Avatar billede cdc Novice
02. maj 2002 - 23:35 #37
ja men er det øverst i designet som det er nu.....eller er det en ramme for sig selv ovenover. Nu er det jeg der lavede dette "design" til ham, og det var det han ønskede, og det passer til 800x600 som han ønsker, og nu skal den laves højere, og det kan man ikke bare uden videre, da det vil blive "skævt"

/cdc
Avatar billede djdark Nybegynder
02. maj 2002 - 23:38 #38
/cdc>> Næ næ det kan godt være...... men han snød bare mig for 900,-
Avatar billede cdc Novice
02. maj 2002 - 23:56 #39
bare et hurtigt ex

/cdc
Avatar billede cdc Novice
02. maj 2002 - 23:56 #40
http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/clan/r2e_01.htm sorry, på hvordan det vil se ud.....

/cdc
Avatar billede team-maesta Nybegynder
03. maj 2002 - 07:43 #41
Chokobear: det ser godt ud -det første du lavede passede godt i størrelsen.
Men -det næste er det ikke for stort?
Du skal nok få dine point

Djdark: Jeg ved ikke hvad du er ude på -men jeg har aldrig snydt dig eller din ven for 900 kr. jeg har ikke set et design fra hans side.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. maj 2002 - 09:33 #42
jaja jeg stoler sku på dog, men jeg kan bare sende dig psd filerne, så kan du selv justere størrelsen
Avatar billede cdc Novice
03. maj 2002 - 10:36 #43
http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/clan/r2e_01.htm og reload så er der et nyt top banner på

/cdc
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. maj 2002 - 10:43 #44
/cdc --> :)
Avatar billede cdc Novice
03. maj 2002 - 10:47 #45
skulle jo prøve
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. maj 2002 - 10:49 #46
ja desværre :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. maj 2002 - 11:08 #47
team-maesta --> ville lige sige at jeg trækker mig fra dette spørgsmål, det er da jeg ikke er hjemme før mandag morgen, men er det noget du kan bruge kan du bare skrive, så skal jeg nok se om jeg kan svare dig på mandag. :)
Avatar billede zvansen Nybegynder
03. maj 2002 - 12:05 #48
cdc --> jeg er personligt helt vild med den fætter helt til højre :D

anyways... held og lykke med banneret team-maesta!!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. maj 2002 - 12:08 #49
ja det er prikken over I'et
Avatar billede cdc Novice
03. maj 2002 - 12:09 #50
zvansen-> han er fed, ved bare ikke hvor jeg har han fra :o)
Avatar billede zvansen Nybegynder
03. maj 2002 - 12:18 #51
æv æv æv.. kunne ellser være dejligt med et par steder hvor mange kunne finde fede billeder i en ORDENTLIG opløsning...

google er vist det bedste sted medmindre man har konkrete sider med kategorier :D...

desuden, selvom jeg havde tid, ville du jo nok vinde alligevel CDC :) hehe...
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. maj 2002 - 12:20 #52
zwansen --> www.webshots.com der er mange fede også i 3d og alt muligt andet
Avatar billede djdark Nybegynder
03. maj 2002 - 13:00 #53
Team-Maesta eller skal vi sige casper!!!!! du er da bare 4 meget at høre på man kan sq ikke lyve ret meget mere end du gør for du har både set den og vi snakkede med dig på icq`en sååå fuck dig!!!!
Avatar billede djdark Nybegynder
03. maj 2002 - 13:02 #54
Og forresten oprettede du jo oxo en ny bruger liiiige den dag du skulle have lavet designet til den side IGEN
Avatar billede cdc Novice
03. maj 2002 - 13:04 #55
djdark-> Dem er der mange af herinde, og lav aldrig noget for penge før du har fået dem, eller halvdelen.

/cdc
Avatar billede cdc Novice
03. maj 2002 - 13:05 #56
hvad var hans tidligere bruger ?
Avatar billede djdark Nybegynder
03. maj 2002 - 13:09 #57
Jamen han har mange.....her er et udklip fra det spm jeg var med i..

1.    yionitez
2.    flash-freak
3.    z1z
4.    record
5.    ekspert-boy
6.    nisse_ungen
7.    perlen
8.    casperb
9.    dk_boy
10.    html_freak

Det er en og samme bruger. Pas nu på med at udlove for mange penge yiontez/dk_boy_perlen/z1z/nisseungen osv osv!
Avatar billede djdark Nybegynder
03. maj 2002 - 13:10 #58
Men det var yionitez brugte han dengang....
Avatar billede cdc Novice
03. maj 2002 - 13:13 #59
OK........men indtil videre har han nu opført sig pent med denne bruger, og det er det jeg forholder mig til. Men det er lidt for mange brugere at lære det på må jeg sige, ellers plejer jeg at sige at alle kan kvaje sig, men ikke så mange gange.  :o)

/cdc
Avatar billede djdark Nybegynder
03. maj 2002 - 13:13 #60
http://www.eksperten.dk/spm/190302 <<---- der siger han det endda selv at han har flere bruger
Avatar billede zvansen Nybegynder
03. maj 2002 - 13:15 #61
Tak choko!!! jeg kigger det lige igennem engang jeg får tid..

Det er sq dejligt med mennesker der gider at hjælpe :D .. bare sig til hvis du skal have lidt hjælp engang .. hehe..

og CDC har ret.. lav aldrignoge or penge (SLET ikke ove nettte) uden at have fået enten det hele eller ihvertfald det halve..
Avatar billede djdark Nybegynder
03. maj 2002 - 13:18 #62
/cdc>> Ja ja men jeg sys så bare ikke man skal oprette en bruger som det passer en bedst....for har man ikke flere points så må man sq svare på spm så man kan tjene nogen det gør vi andre altså...
Avatar billede cdc Novice
03. maj 2002 - 13:20 #63
enig djdark, jeg har en bruger, og den har jeg haft fra starten, og jeg har tjent en del points på at hjælpe, og det er vel det det drejer sig om, at hjælpe. Så jeg er enig i at man ikke bare skal lave en ny bruger for at få flere points, men det er nok svært at undgå !

/cdc
Avatar billede djdark Nybegynder
03. maj 2002 - 13:22 #64
Jamen det er sq ikke det at det er 900,- det kunne oxo være points..... det er bare princippet i det

At man sidder og arbejder på en side til ham og da den er færdig høre man ikke mere fra ham....og så ser jeg han opretter et nyt spm på den samme side så bliver jeg sq lidt sur
Avatar billede cdc Novice
03. maj 2002 - 13:26 #65
forstår dig godt

/cdc
Avatar billede zvansen Nybegynder
03. maj 2002 - 13:29 #66
det er så lige så sandt djdark.. ikke for at "blære" mig men jeg har også personligt kun haft én bruger..

der er nok mange der har haft flere brugere og nogle med en god grund, men ja det er da svært at overholde...
Avatar billede djdark Nybegynder
03. maj 2002 - 13:29 #67
Thx cdc.... så vil jeg trække mig tilbage nu har jeg vist fået min point frem
Avatar billede djdark Nybegynder
03. maj 2002 - 13:31 #68
Jeg har oxo kun haft denne ene bruger
Avatar billede zvansen Nybegynder
03. maj 2002 - 13:34 #69
jeg har faktisk tit tænkt på hvordan i "undersøger" hvor mange og hvilke brugere en person har haft??

er det bare ip'en, fordi så kan man da ikke være sikkert.. jeg sidder f.eks. på et skolehjem hvor der er en udegående IP.. Det mener jeg ihvertfald at der er.. derved kan i vel se alle registrerede bruger herfra??

håber ikke at jeg skal til at lave et nyt spm. bare p.gr. af dette, ellers vil jeg lade det gå hen i min uvished *LoL*
Avatar billede team-maesta Nybegynder
03. maj 2002 - 16:30 #70
Chockobear:

Opret et spm. Så kan du få dine point..Du kan også lige fjerne: Made by chockobear på logoet..
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. maj 2002 - 17:48 #71
okay
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. maj 2002 - 17:49 #72
men det er dig der skal oprette et spm
Avatar billede cdc Novice
03. maj 2002 - 17:51 #73
du skal bare lave et svar choko :o)

/cdc
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. maj 2002 - 17:53 #74
jaja skal lige finde logoet, :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. maj 2002 - 17:59 #75
/cdc er det iorden at jeg låner din mand, skal lige prøve noget
Avatar billede cdc Novice
03. maj 2002 - 18:00 #76
lån du bare løs :o)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. maj 2002 - 18:02 #77
http://chokobear.amok.dk/rapture1.gif her er den, men skal lige prøve noget
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. maj 2002 - 18:03 #78
svar