Avatar billede que_questo Nybegynder
01. maj 2002 - 20:20 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Formatering af bærbar med XP ?

Har en bærbar med XP installeret men vil gerne skifte til Win2K. Hvordan formaterer jeg maskinen ?

Gerne en præcis forklaring da jeg er lidt af en computermongol.
Avatar billede -mundi- Nybegynder
01. maj 2002 - 20:22 #1
Smid din cd i maskinen, sluk computeren og boot på cd'en så skulle der ikke være mere i det :-))
Avatar billede que_questo Nybegynder
01. maj 2002 - 20:23 #2
win2K CD'en ?
Har prøvet med en startdiskette men det virkede ikke.
Avatar billede wanix Praktikant
01. maj 2002 - 20:25 #3
Du skal bare lave fire bootdiske fra cden.... Også boote på dem. Du kan ikke boote på en win2k cd, ude fra dos!
Avatar billede -mundi- Nybegynder
01. maj 2002 - 20:26 #4
slf kan man boote på en win2k cd-rom :-) Det kommer slf an på hvor gammel din bærbare er
Avatar billede que_questo Nybegynder
01. maj 2002 - 20:27 #5
oki, lave fire boot diske fra Win2K CD-Romen ?
Prøver jeg.
Avatar billede que_questo Nybegynder
01. maj 2002 - 20:27 #6
Den er temli' ny.
Avatar billede que_questo Nybegynder
01. maj 2002 - 21:26 #7
Det virker altså ikke.

Har lavet de fire disketter nu - men kan ikke boote fra dem
Avatar billede que_questo Nybegynder
01. maj 2002 - 21:50 #8
Never mind, fandt ud af det nu. Simpelt når bare man lige ved det.

Jeg fordeler dog pointene trods jeg egentlig selv fandt ud af at ændre boot devisec :o)