Avatar billede yessir Nybegynder
01. maj 2002 - 16:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Få php igang

Hej!

Jeg har lige installeret php4 til PWS/IIS. Men hvordan gør jeg så at PWS ved at den kan benytte PHP?

Vil gerne have en rimelig god vejledning tak!
Avatar billede repsac Nybegynder
01. maj 2002 - 17:23 #1
Jeg kan kun anbefale at du benytter dig af apache. Hvis du gør dette finder du en udførlig vejledning på www.webcafe.dk
Avatar billede razor Nybegynder
01. maj 2002 - 17:24 #2
Hvis du har hentet installfilen til PHP burde Installshielp applikationen klare det hele for dig.

ref: http://dk.php.net/manual/en/install.windows.php
Avatar billede yessir Nybegynder
01. maj 2002 - 17:52 #3
repsac >> Kender det godt med apache, men nu var min spørgsmål med PWS

razor >> Kan du ikke forklare det rimelig nemt hvordan man gør? - har svært ved at forstå alt på siden...
Avatar billede razor Nybegynder
01. maj 2002 - 17:58 #4
Som sagt, så burde det foregå automagisk. Hvordan har du installeret PHP?
Avatar billede yessir Nybegynder
02. maj 2002 - 20:36 #5
jeg downloadede den der installations-fil til IIS eller PWS, og valgte bl.a. PWS da man skulle vælge server.

Men virker ikke...
Avatar billede yessir Nybegynder
04. maj 2002 - 15:56 #6
opgiver og bruger apache istedet :(