Avatar billede hoesch Nybegynder
01. maj 2002 - 16:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Import af Flash MX i director 8.5.1

Hej!

Jeg vil gerne importere en Flash MX fil til director, men director kan ikke importere flash-filen. Jeg har været inde at opdatere Director til ver. 8.5.1 Hvad kan man gøre?

-Rene
Avatar billede jmc Nybegynder
01. maj 2002 - 16:48 #1
importere du swf filen efter du har publiseret fla én?
Avatar billede hoesch Nybegynder
01. maj 2002 - 16:58 #2
Jeg har forsøgt at importere swf-filen. Jeg har prøvet at importere fla'en til castmember, og det lykkes, men jeg kan ikke få lov at placere den i movien.
- Rene
Avatar billede jmc Nybegynder
01. maj 2002 - 17:05 #3
det skal være swf!
Avatar billede hoesch Nybegynder
10. maj 2002 - 14:53 #4
Hej Har siden fundet ud af at det endnu ikke kan lade sig gøre at importere fr Flash MX til Director. Updateringen til director er endnu ikke klar..

- Rene
Avatar billede changman Nybegynder
03. juli 2002 - 01:12 #5
Så kan du vel godt lukke spørgsmålet :-)
Avatar billede jmc Nybegynder
03. juli 2002 - 01:23 #6
Du kan bare gemme fra MX som flash 1 2 3 eller 4 men det skal være SWF
Avatar billede changman Nybegynder
03. juli 2002 - 11:14 #7
Man kan også gemme det som Flash 5, hvor meget af actionscriptet bliver overført, men er der tale om ren animation er der jo ingen grund til at .swf-filen bliver version MX...