Avatar billede toro Nybegynder
01. maj 2002 - 16:30 Der er 2 kommentarer

FP Server Extensions 2002

Jeg har en ældre webserver, som kører NT4 og IIS4 og som hoster ca. 100 webhoteller.

Jeg er nu ved at opgradere Frontpage Extensions 98 til 2002.

Jeg har så det problem at "Microsoft SharePoint Administration" ikke fungerer.
Når jeg åbner den i min browser får jeg en "Server application error" og i Event Log'en skriver den "The server failed to load application '/LM/W3SVC'. The error was '80040154'."

Jeg har prøvet at afinstallere, geninstallere og reperere installationen flere gange, men giver samme resultat.
Jeg har prøvet at geninstallere nyeste Service Pack.
Jeg har prøvet at installere FPSE2002 på et webhotel via kommando-linien, og dette ser i første omgang ud til at virke, men virker ikke når jeg connecter via FrontPage eller InterDev.
Jeg har med success installeret FPSE2002 på en tilsvarende server - dvs også en NT4/IIS4.

Det skal siges at det i første omgang virkede fint og kan ikke komme i tanker om at jeg har installeret/afinstalleret noget der kan have fået det til at fejle.

Håber nogen kan hjælpe!?
Avatar billede proboss Nybegynder
01. maj 2002 - 16:36 #1
Tror du skal køre windows 2000 for at få de Ext.til at virke ordenligt

//proboss
Avatar billede toro Nybegynder
01. maj 2002 - 16:42 #2
Som sagt virker det på en tilsvarende server, og serveren opfylder FPSE2002's minimumskrav.