Avatar billede spermtrolden Nybegynder
01. maj 2002 - 11:13 Der er 3 kommentarer

Cubase tuts

Er der nogen der kender nogle begynder-tuts til Cubase?

Specielt et om at importere midifiler, og ændre hvilket instrument hver kanal afspilles med..
Avatar billede swiffer Nybegynder
04. maj 2002 - 17:53 #1
Hvorfor køber man et program til 3000 uden at have forstand på det??? Kan du ikke bare kigge i manualerne??? Der står en masse! Ellers kig i hjælp (F1)
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
06. maj 2002 - 08:30 #2
Hvordan skal man få forstand på programmet uden at have købt det først?
Jeg foretrækker bare tuts, da man oftest lærer mere med en praktisk gennemgang, end og læse i en tør manual hvad hver funktion kan.
Avatar billede xesz Nybegynder
01. januar 2003 - 21:42 #3
Du kan downloade forskellige manualer inde på Steinberg's (dem der har lavet Cubase) hjemmeside! www.steinberg.de (<< Rolig, der er en engelsk version!) Ellers kan du downloade dem inde på KaZaA! OG JA, det er lovligt, for det er de officielle manualer som man kan hente inde på Steinberg's hjemmeside! (Så har jeg da fået sagt det 2 gange!) Ellers mail mig, så skulle jeg gerne have dem liggende!